![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| صور وفيديو الصيد ورحلاته ميديا عن الصيد والاسلحه ورحلات صيد الاعضاء. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Aug 2011
المشاركات: 273
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() ![]() |
طيب فين حتة الحزام ده ؟ الحى الكام و الواحد يوصلها ازاى ؟
__________________
هو الحق مهما طغى باطلا له النصر يوم النداء الاخير
ولله أمرا سيمضى غدا ولو كره المستبد الكفور |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: 6 أكتوبر
المشاركات: 624
معدل تقييم المستوى: 45 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
الحزام الاخضر ليه مداخل كتيير اوى وبيدخل من حتت كتيير اوى ولازم تكون عارفه عشان توصل للمكان اللى رايحه استنى لما تروح مع حد عارف الحزام كويس بس عامة اسئل على البحيرة فيين "بحيرة صناعية" |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| أول طلعه ليه اليوم (تجربتي ) ( 6 أكتوبر ) | GEN- I A Z | الصيد العام | 40 | 11-09-05 03:00 PM |
| صور الطلعة الثالثة لصيادي أكتوبر | Abosaleh1428 | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 31 | 11-06-12 03:38 PM |
| طلعة الحي الثامن أكتوبر | Abosaleh1428 | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 9 | 11-05-29 09:20 AM |
| صور طلعة الثامن أكتوبر | Abosaleh1428 | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 19 | 11-05-28 09:27 AM |
| مكان صيد كويس فالسادس من أكتوبر | el7oss | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 12 | 09-12-20 09:32 AM |