الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-09-12, 11:03 AM   #1
mohd_wafik
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية mohd_wafik
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: cairo-nasr city
المشاركات: 837
معدل تقييم المستوى: 14
mohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريقmohd_wafik في بداية الطريق
افتراضي رد: كل واحد يحط صوره ليه وهوه صغير و هوه كبير

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tarekvb مشاهدة المشاركة
اسمحلى صورة حضرتك وانت كبير جميلة بس الوحش اللى فى الصور سيجارة حضرتك وشيشة البنت المحجبة اللى وراك وشيشة الولد اللى وراك وده تعديل بسيط لتحسين الصور مع ضبط الاضائة على الوجه بشكل افضل

وهذه الصور قبل وبعد
اتمنى ان تحوذ الاعجاب
يا باشا حضرتك نورت بجد ... اصل الصوره دي صورتها من 6 شهور في منطقة اسمها مارينا ووك في دبي .. دبي بقى يا شيشه و كده ... نورت الموضوع بجد وتقبل تحياتي
__________________
محاسب قانوني و خبير ضرائب

"إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ "


اشهد ان لا إله إلا الله و ان محمد رسول الله


mohd_wafik غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-12, 12:04 PM   #2
tarekvb
مشرف عام سابق
 
الصورة الرمزية tarekvb
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 5,672
معدل تقييم المستوى: 139
tarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدىtarekvb من اهم اعضاء المنتدى
افتراضي رد: كل واحد يحط صوره ليه وهوه صغير و هوه كبير

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohd_wafik مشاهدة المشاركة
يا باشا حضرتك نورت بجد ... اصل الصوره دي صورتها من 6 شهور في منطقة اسمها مارينا ووك في دبي .. دبي بقى يا شيشه و كده ... نورت الموضوع بجد وتقبل تحياتي
اشكرك هو كان نيو لوك صحى شوية على السريع هههه انت اللى منور
tarekvb غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
اللى عايز يرجع صغير تانى يدخل واللى صغير وعايز يشوفنا واحنا صغيرين يدخل elexlns1 الموضوعات العامه 41 12-02-26 08:13 PM
سؤال محيرنى و عايز واحد خبير و مجرب كتير Seiko ادوات الصيد الثقيله 12 11-09-07 07:32 PM
انا نفسى اعيش واخد الراجل دة بالحضن .. أرجل واحد فيكى يا مصر elexlns1 الصيد العام 40 11-05-30 04:19 AM
صوره الصقر بتاع واحد صحبي من نوع شاهين عاصــم الشبراوينــي الصيد بالصقور 18 09-12-07 01:24 PM


الساعة الآن 10:48 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir