![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: May 2011
المشاركات: 85
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() |
السلام عليكم اخى الكريم .... الف مبروك على البندقية , ربنا يديك خيرها ويكفيك شرها .....
على فكرة انا اللى اخذت البندقية النوريكا من استاذ هشام ... وهو فعلا راجل محترم ربنا يجزيه خير ... |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد متقدم
|
الله يبارك فيك يا ريس وبالتوفيق والنجاح.
اقتباس:
الله يبارك فيك أخى الفاضل وربنا يباركلك فيها بندقية محترمة بجد، على فكرة أنا ضربت بيها رشة وجربتها وفعلاً أنت كسبتها، بس ليه يا عم أنت كنت عايز تشترى البندقيتين، مش عايزنا نبقى صيادين ولا إيه هههههه. الحمد لله كل واحد أخد إلى كتبهولوا ربنا، والبندقية النوريكا رغم أنى بعد ما روحت فكرت أرجع اشتريها، بس الحمد لله راحت فى بيتها لأخ فاضل، وربنا يرزقنا ببنادق أحسن فى المستقبل، وبالتفويق.
__________________
قال رسول الله (ص ) : ( عَلَيكُم بالرَّمْي فإنَّهُ مِنْ خَيرِ لَهْوِكُم )
|
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| صياد جديد | كريم | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 8 | 11-11-04 05:19 PM |
| مشوار صياد | amr naser | الصيد العام | 16 | 11-08-19 03:47 AM |
| مذكرات صياد | braveheart | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 63 | 11-08-11 04:43 PM |
| صياد جديد | misho | الصيد العام | 7 | 11-04-18 07:34 AM |
| صياد من اسيوط | maxlord | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 10 | 10-11-20 06:20 AM |