الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > صور وفيديو الصيد ورحلاته

صور وفيديو الصيد ورحلاته ميديا عن الصيد والاسلحه ورحلات صيد الاعضاء.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-09-10, 11:53 PM   #1
SHARKY
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية SHARKY
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: 6 October city
المشاركات: 296
معدل تقييم المستوى: 8
SHARKY في بداية الطريقSHARKY في بداية الطريقSHARKY في بداية الطريقSHARKY في بداية الطريقSHARKY في بداية الطريقSHARKY في بداية الطريق
افتراضي رد: ألافى فين فرخ ميه فى أكتوبر او القاهرة

أنا بقى النهارده بعد صلاة الفجر نزلت أستنى الحمام و اليمام و الحمد لله ربنا كرمنى بفرد حمام و 6 يمامات . و إن شاء الله أكون معاكو الطلعة القادمة
__________________
إن من يفقد الصدق مع نفسه ..... لن يصدقه الأ خرون
SHARKY غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-10, 11:54 PM   #2
SHARKY
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية SHARKY
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: 6 October city
المشاركات: 296
معدل تقييم المستوى: 8
SHARKY في بداية الطريقSHARKY في بداية الطريقSHARKY في بداية الطريقSHARKY في بداية الطريقSHARKY في بداية الطريقSHARKY في بداية الطريق
افتراضي رد: ألافى فين فرخ ميه فى أكتوبر او القاهرة

الموبايل

0112777701
__________________
إن من يفقد الصدق مع نفسه ..... لن يصدقه الأ خرون
SHARKY غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-11, 12:02 AM   #3
أبو شمس
صياد قديم
 
الصورة الرمزية أبو شمس
 
تاريخ التسجيل: Aug 2010
المشاركات: 1,591
معدل تقييم المستوى: 188
أبو شمس عميد بالمنتدىأبو شمس عميد بالمنتدىأبو شمس عميد بالمنتدىأبو شمس عميد بالمنتدىأبو شمس عميد بالمنتدىأبو شمس عميد بالمنتدىأبو شمس عميد بالمنتدىأبو شمس عميد بالمنتدىأبو شمس عميد بالمنتدىأبو شمس عميد بالمنتدىأبو شمس عميد بالمنتدى
افتراضي رد: ألافى فين فرخ ميه فى أكتوبر او القاهرة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sharky مشاهدة المشاركة
أنا بقى النهارده بعد صلاة الفجر نزلت أستنى الحمام و اليمام و الحمد لله ربنا كرمنى بفرد حمام و 6 يمامات . و إن شاء الله أكون معاكو الطلعة القادمة
و نسيت تعزمني علي الغداء
ههههههههههههههههههه
__________________

قال صلى الله عليه وسلم (كلمتان خفيفتان على اللسان ثقيلتان في الميزان سبحان الله وبحمده ** سبحان الله العظيم)

أبو شمس غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-11, 12:10 AM   #4
GEN- I A Z
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Aug 2011
المشاركات: 273
معدل تقييم المستوى: 7
GEN- I A Z مستواه غير معروفGEN- I A Z مستواه غير معروف
افتراضي رد: ألافى فين فرخ ميه فى أكتوبر او القاهرة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sharky مشاهدة المشاركة
أنا بقى النهارده بعد صلاة الفجر نزلت أستنى الحمام و اليمام و الحمد لله ربنا كرمنى بفرد حمام و 6 يمامات . و إن شاء الله أكون معاكو الطلعة القادمة

الف مبروك يا أ/شرقاوي و بالهنا و الشفا يا رب وان شاء الله انا هكلمك لو طالع قريب
__________________
هو الحق مهما طغى باطلا له النصر يوم النداء الاخير

ولله أمرا سيمضى غدا ولو كره المستبد الكفور

GEN- I A Z غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
أول طلعه ليه اليوم (تجربتي ) ( 6 أكتوبر ) GEN- I A Z الصيد العام 40 11-09-05 03:00 PM
صور الطلعة الثالثة لصيادي أكتوبر Abosaleh1428 صور وفيديو الصيد ورحلاته 31 11-06-12 03:38 PM
طلعة الحي الثامن أكتوبر Abosaleh1428 صور وفيديو الصيد ورحلاته 9 11-05-29 09:20 AM
صور طلعة الثامن أكتوبر Abosaleh1428 صور وفيديو الصيد ورحلاته 19 11-05-28 09:27 AM
مكان صيد كويس فالسادس من أكتوبر el7oss صور وفيديو الصيد ورحلاته 12 09-12-20 09:32 AM


الساعة الآن 10:37 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir