![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 1,010
معدل تقييم المستوى: 12 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
مع كامل احترامي ليه اي شخص بيتاجر في اسلحه حيه بدون ترخيص انا عن نقسي مش هرتاحله ومش هتعامل معاه , لان اكيد الي هيمشي غلط في حاجه زي كده تتوقع منه كل حاجه
__________________
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: May 2011
المشاركات: 538
معدل تقييم المستوى: 9 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
ايوه تمام كلامك...بس صاحب الموضوع قال انه سأله عن وجود مسدسات حى ومقولوش انه معهوش تصريح!!!!بس يعنى هو مقلش انه هيبعله حى بدون تصريح
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 1,010
معدل تقييم المستوى: 12 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
, وليه كامل الاحترام انا معرفهوش ويمكن هو فعلا صادقبس لو تلاحظ انه ساله على سلاح حي وهو مسألهوش بخصوص التصريح , دا قاله عندك كام سنه!! المهم ان الفكره ان اي حد بيتاجر في سلاح حي بدون ترخيص دا بيودي ناس في داهيه وممكن يكون سبب في ضياع ناس, واكيد مش هيكون امين في تجارته في اي حاجه تانيه
__________________
|
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| إلى الادارة والاخوة الاعضاء | pooforever_2010 | الموضوعات العامه | 12 | 11-08-29 06:54 PM |
| السادة الأعضاء / طاقم الأدارة | ahmedmh_ali | الموضوعات العامه | 22 | 11-08-19 11:58 PM |
| الأفوكاتو ( طاقم الأدارة ) | ahmedmh_ali | الموضوعات العامه | 11 | 11-08-03 05:40 AM |
| الى الاخ اللى كان عايز ذخيرة 7,62 *25 ومالقاش | kimokono | الصيد العام | 22 | 11-04-28 02:08 AM |