![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| صور وفيديو الصيد ورحلاته ميديا عن الصيد والاسلحه ورحلات صيد الاعضاء. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الإسكندرية
المشاركات: 1,615
معدل تقييم المستوى: 15 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ياه على السرعة طيب كويس ابقا خد بالك بعد كدو
وحاجة برضه كمان ما تسيبش البندقية متعمرة فترة طويلة ما تطولش عن دقيقة مثلا عشان السوستة كدة حتنضغط وما تضربش هوا يعني لازم عشان تضرب تكون حاطط رشاية عشان كدة السوستة تتكسر ولو بندقيتك كسر ممكن تفك التعمير لو مش عايز تضرب بس المهم ما تضربش هوا
__________________
تعهدني بنصحك في انفرادي وجنبني النصيحة في الجماعه فإن النصح بين الناس نوع من التوبيخ لا أرض استماعه |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Aug 2011
المشاركات: 273
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() ![]() |
اقتباس:
هو الحمد لله انا مش هضرب رش وحش تانى ولا هضرب هوا و ان شاء الله خير و ميكونش فى تأثير بس مشكلة التعمير اكتر من دقيقة ده مشكلة
__________________
هو الحق مهما طغى باطلا له النصر يوم النداء الاخير
ولله أمرا سيمضى غدا ولو كره المستبد الكفور |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| أول طلعة صيد ليه فى نهار رمضان اليوم | mman2005 | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 9 | 11-09-22 01:45 PM |
| طلعة اليوم وكل يوم | mero1x | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 39 | 11-08-28 03:55 PM |
| طلعة على الماشى اليوم 6-5-2011 | ابو مهند | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 13 | 11-06-16 06:57 PM |
| طلعة اليوم 30/4/2011 | osamaboha | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 35 | 11-06-03 02:49 PM |
| طلعة اليوم بالفيديو لفريق الشرقية 24-4-2011 | غاوى صيد | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 43 | 11-05-02 01:47 AM |