الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-09-01, 07:03 PM   #1
sayedlabib
صياد قديم
 
الصورة الرمزية sayedlabib
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: القاهره
المشاركات: 1,669
معدل تقييم المستوى: 16
sayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريق
افتراضي رد: أين يذهب الرؤساء بعد التنحى

ههههههههههه الكراسى لسه هاتكتر ده ممكن يكون فى كرسى قريب للبحرين وقطر والسعودية وربنا يستر بقى
__________________
لا ايمان لمن لا امانة له ولا دين لمن لا عهد له
sayedlabib غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-01, 07:28 PM   #2
smsmn8888
صياد قديم
 
الصورة الرمزية smsmn8888
 
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 2,653
معدل تقييم المستوى: 22
smsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريق
افتراضي رد: أين يذهب الرؤساء بعد التنحى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayedlabib مشاهدة المشاركة
ههههههههههه الكراسى لسه هاتكتر ده ممكن يكون فى كرسى قريب للبحرين وقطر والسعودية وربنا يستر بقى
اةة وما بالك بالسعودية بقي بس متقلقش هي انتهت خلاص وباقي سوريا بس غير كدا انسيي اتعلمو بقي
__________________
لا تعليق
smsmn8888 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-02, 04:40 AM   #3
gamopt80
صياد قديم
 
الصورة الرمزية gamopt80
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 1,010
معدل تقييم المستوى: 12
gamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريق
افتراضي رد: أين يذهب الرؤساء بعد التنحى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsmn8888 مشاهدة المشاركة
اةة وما بالك بالسعودية بقي بس متقلقش هي انتهت خلاص وباقي سوريا بس غير كدا انسيي اتعلمو بقي
السعودية انتهت ازاي يا سمسم؟؟
السعودية عمرها ما تنتهي وربنا يديم عليهم الامن والامان
والملك عبد الله معيش شعبه في الخير وبيحبوه
وياريت يا جماعه محديش يجيب سيرته بكلام وحش لان دا خادم الحرمين الشريفين والسعودية غير اي دولة تانيه
__________________
استمع لاجمل اصوات القرآن الكريم
www.tvquran.com
gamopt80 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-01, 10:46 PM   #4
ahmedmh_ali
صياد قديم
 
الصورة الرمزية ahmedmh_ali
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: الأسكندرية
المشاركات: 4,166
معدل تقييم المستوى: 33
ahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmedmh_ali
افتراضي رد: أين يذهب الرؤساء بعد التنحى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayedlabib مشاهدة المشاركة
ههههههههههه الكراسى لسه هاتكتر ده ممكن يكون فى كرسى قريب للبحرين وقطر والسعودية وربنا يستر بقى
فى فرشة فاضية بس على الرصيف التانى مش باينة فى الصورة فيها كراسى فاضية ..
__________________




Smile ... tomorrow may be worse

فقد ينقلب كل شىء ضدنا و يبقى الله
معنا فلنكن مع الله يكن كل شىء معنا ..

™ AHMED ALI ™



THE BENEFIT OF BEING SMILING ALL THE TIME THAT IS NO ONE WILL EVER KNOW WHAT ARE YOU CAPABLE OF



الحمد لله الذى عافانا مما أبتلى بة غيرنا


ღ ♥ ♥ ღ
ahmedmh_ali غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-02, 04:36 AM   #5
gamopt80
صياد قديم
 
الصورة الرمزية gamopt80
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 1,010
معدل تقييم المستوى: 12
gamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريق
افتراضي رد: أين يذهب الرؤساء بعد التنحى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayedlabib مشاهدة المشاركة
ههههههههههه الكراسى لسه هاتكتر ده ممكن يكون فى كرسى قريب للبحرين وقطر والسعودية وربنا يستر بقى
السعودية ليه بس يا سيد الله يهديك؟
الملك عبد الله مهني شعبه ومعيشهم احسن عيشه وكلهم بيحبوه جدا, مفيش غير كلاب الشيعه اتباع اليهود وايران هم الي بيكرهوه
وبعدين دي بلاد الحرمين مينفعش يحصل فيها اي فوضه يا سيد
__________________
استمع لاجمل اصوات القرآن الكريم
www.tvquran.com
gamopt80 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 08:46 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir