![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#15 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المدينه: الإسكندرية
المشاركات: 1,612
معدل تقييم المستوى: 21 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ده هيا دى اللعبة الى بسببها خل فى دماغى حكاية بنادق الرش اصلا ههههههههههههههههههه
بس كانت لعبة جامده اوى وعلى فكرة معظم البنادق اللى بتكون فى اللعب دى اما رمسيس او البنادق الصينى .. وعلى فكرة النشان بيبقى الراجل مبوظه عشان ما نعرفش نجيب حاجة بس على مين . ههههههههههههههههه وكمان وانا صغير من بتاع 8 سنين كده الراجل كان عايز يبيعلى الرمسيس ب 80 جنيه .. كنت مرة اتنقاشت معاه وكده وقولتله بتشترى منين قالى تشترى ديه ب 80 جنيه ومارضيتش .. يا ريتنى كنت اخدتها ووضبتها بدال ما ادفع 1800 جنيه فى الجيت هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه بس الحمد لله على كل شئ ربنا كرمنى بمدفع |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|