الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-08-31, 07:49 PM   #1
dr_mohasan
صيـــــــاد من الدرجـه الأولـي
 
الصورة الرمزية dr_mohasan
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 2,940
معدل تقييم المستوى: 289
dr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدى
Smile رد: حد لعب اللعبة دى قبل كدة ؟

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali مشاهدة المشاركة
الـ 3 ضربات ب جنية
لما لعبتها كانت الرشاية بربع جنيه

وكان تقريبا رش مارسمان (على حسب مانا فاكر لأنها كانت أول مرة أشوف رشاية فى حياتى)
__________________

--------------------------------------------
اللهم صلّ على سيدنا محمد و على آله و صحبه و سلّم
--------------------------------------------
dr_mohasan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-08-31, 08:36 PM   #2
mazenger
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية mazenger
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: فيصل
المشاركات: 843
معدل تقييم المستوى: 13
mazenger في بداية الطريقmazenger في بداية الطريقmazenger في بداية الطريقmazenger في بداية الطريقmazenger في بداية الطريقmazenger في بداية الطريقmazenger في بداية الطريقmazenger في بداية الطريقmazenger في بداية الطريقmazenger في بداية الطريقmazenger في بداية الطريق
Cool رد: حد لعب اللعبة دى قبل كدة ؟

انا لما كنت بلعب العبة دى وانت فيهاحركات جامدة وكانت الرشه سعتها 5 قروش
__________________
لله الامر من قبل ومن بعد
mazenger غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-08-31, 08:58 PM   #3
sameer
صياد قديم
 
الصورة الرمزية sameer
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الإسكندرية
المشاركات: 1,615
معدل تقييم المستوى: 15
sameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريق
افتراضي رد: حد لعب اللعبة دى قبل كدة ؟

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali مشاهدة المشاركة
الـ 3 ضربات ب جنية
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan مشاهدة المشاركة
لما لعبتها كانت الرشاية بربع جنيه

وكان تقريبا رش مارسمان (على حسب مانا فاكر لأنها كانت أول مرة أشوف رشاية فى حياتى)
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mazenger مشاهدة المشاركة
انا لما كنت بلعب العبة دى وانت فيهاحركات جامدة وكانت الرشه سعتها 5 قروش
لا انا ببقا عامل حسابي و باخد معايا شوية رش في جيبي ههههههههه
__________________
تعهدني بنصحك في انفرادي وجنبني النصيحة في الجماعه

فإن النصح بين الناس نوع من التوبيخ لا أرض استماعه
sameer غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-01, 02:30 AM   #4
dr_mohasan
صيـــــــاد من الدرجـه الأولـي
 
الصورة الرمزية dr_mohasan
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 2,940
معدل تقييم المستوى: 289
dr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدى
Smile رد: حد لعب اللعبة دى قبل كدة ؟

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sameer مشاهدة المشاركة
لا انا ببقا عامل حسابي و باخد معايا شوية رش في جيبي ههههههههه
ههههههههههههههههههههه

طول عمرى مقتنع أن العاب الموالد دى كلها نصب

بس أول مرة أشوف حد بينصب على النصابين
__________________

--------------------------------------------
اللهم صلّ على سيدنا محمد و على آله و صحبه و سلّم
--------------------------------------------
dr_mohasan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-01, 12:59 AM   #5
عادل عبده
صياد قديم
 
الصورة الرمزية عادل عبده
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: القطاميه
المشاركات: 3,916
معدل تقييم المستوى: 0
عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده
افتراضي رد: حد لعب اللعبة دى قبل كدة ؟

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan مشاهدة المشاركة
لما لعبتها كانت الرشاية بربع جنيه

وكان تقريبا رش مارسمان (على حسب مانا فاكر لأنها كانت أول مرة أشوف رشاية فى حياتى)
انا بقى لما لعبتها كانت الرشايه ب 10 قروش والرش اللى بيستخدموه عين الشمس واول ماجبت البندقيه كانت العلبه ال200 رشايه بحوالى 90 قرش او جنيه وربع مش فاك بالظبط والله
__________________
((فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا يُرْسِلِ السَّمَاء عَلَيْكُم مِّدْرَارًا وَيُمْدِدْكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِين َ وَيَجْعَل لَّكُمْ جَنَّاتٍ وَيَجْعَل لَّكُمْ أَنْهَارًا))

اللهم انى استغفرك واتوب اليك

*اللهم انت ربى لا اله الا انت سبحانك خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ماصنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء لك بزنبى فأغفر لى فأنهه لايغفر الزنوب الا انت *
عادل عبده غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-01, 02:16 AM   #6
dr_mohasan
صيـــــــاد من الدرجـه الأولـي
 
الصورة الرمزية dr_mohasan
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 2,940
معدل تقييم المستوى: 289
dr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدى
Smile رد: حد لعب اللعبة دى قبل كدة ؟

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عادل عبده مشاهدة المشاركة
انا بقى لما لعبتها كانت الرشايه ب 10 قروش والرش اللى بيستخدموه عين الشمس واول ماجبت البندقيه كانت العلبه ال200 رشايه بحوالى 90 قرش او جنيه وربع مش فاك بالظبط والله
مبروك يا عم طاقم الإدارة , عايزين نشوف المجهود , بالتوفيق ان شاء الله

بس انت مشرف على قسم إيه ؟
__________________

--------------------------------------------
اللهم صلّ على سيدنا محمد و على آله و صحبه و سلّم
--------------------------------------------
dr_mohasan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-01, 02:20 AM   #7
عادل عبده
صياد قديم
 
الصورة الرمزية عادل عبده
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: القطاميه
المشاركات: 3,916
معدل تقييم المستوى: 0
عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده
افتراضي رد: حد لعب اللعبة دى قبل كدة ؟

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan مشاهدة المشاركة
مبروك يا عم طاقم الإدارة , عايزين نشوف المجهود , بالتوفيق ان شاء الله

بس انت مشرف على قسم إيه ؟
تصدق انى لسه معرفش انا مشرف على انهى قسم
اوعى تنسانى فى الطلعه بتاعه بعد العيد اللى متفقين عاليها الله يباركلك
__________________
((فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا يُرْسِلِ السَّمَاء عَلَيْكُم مِّدْرَارًا وَيُمْدِدْكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِين َ وَيَجْعَل لَّكُمْ جَنَّاتٍ وَيَجْعَل لَّكُمْ أَنْهَارًا))

اللهم انى استغفرك واتوب اليك

*اللهم انت ربى لا اله الا انت سبحانك خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ماصنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء لك بزنبى فأغفر لى فأنهه لايغفر الزنوب الا انت *
عادل عبده غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-01, 03:01 PM   #8
koktal
صياد قديم
 
الصورة الرمزية koktal
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: جمهورية مصر العربية
المشاركات: 1,138
معدل تقييم المستوى: 14
koktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريق
افتراضي رد: حد لعب اللعبة دى قبل كدة ؟

رمسيس كانت معايا لأنها قديمه .. كنا نعد نحط كانز ونشن عليه وورق الشجر برده .. ومره بس لعبت اللعبه دى أو مرتين مش فاكر كان فى التسعينات .. بس حاجه زفت جدا .. تكره الواحد فى الرمايه متحببوش فيها .. وكانت أرخص من ربع جنيه بكتيــــر ..
__________________
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

سبحان الله والحمد لله ولا اله الا الله والله اكبر

سبحان الله وبحمده عدد خلقه ورضا نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته
koktal غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 04:53 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir