الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محلات الاسلحه وادوات الصيد

محلات الاسلحه وادوات الصيد الاعلان هنا مسموح به للمحلات التجاريه المرخصه فقط.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-08-29, 01:32 PM   #1
أحمد عطاالله إبراهيم
صياد قديم
 
الصورة الرمزية أحمد عطاالله إبراهيم
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المدينه: الإسكندرية
المشاركات: 1,612
معدل تقييم المستوى: 21
أحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيده
افتراضي رد: معا مرة أخري لمقاطعة فتح الله صفية زغلول الإسكندرية

وانا كمان على فكرة .. اشتريت بندقية نوريكا جيت من قيمة شهر ونص كده .. وبعدها ب 3 اسابيع بالظبط والبندقية لسه ماكملتش 200 رشاية كانت ضربت 197 بالظبط لقيت الزناد اتكسر .. وروحت عملته عمولة عند الورشة بتاعتهم ودفعت 90 جنيه .. وكمان لما اشتريت البندقية مرضوش يدونى الفاتورة ولا الضمان ولا كيس النشانات ولا الكتالوج بتاع البندقية بس انا بعدها ب 4 ايام روحت اخدت كيس النشانات .. ولما اشتريتها ادونى الجلبة وقالولى مش هنعرف نغيرها .. روح الورشة وغيرها هناك .. ولما روحت دفعت 20 جنيه مع انهم اصلا المفروض يعملوها على حسابهم وكمن لما روحت حطلى البندقية عالمنجلة وحصل فيها جرحين صغيرين من عالجناب .. بسبب المنجلة ..

ناس معندهاش ضمير
أحمد عطاالله إبراهيم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-08-29, 02:47 PM   #2
sameer
صياد قديم
 
الصورة الرمزية sameer
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الإسكندرية
المشاركات: 1,615
معدل تقييم المستوى: 15
sameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريقsameer في بداية الطريق
افتراضي رد: معا مرة أخري لمقاطعة فتح الله صفية زغلول الإسكندرية

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد عطاالله إبراهيم مشاهدة المشاركة
وانا كمان على فكرة .. اشتريت بندقية نوريكا جيت من قيمة شهر ونص كده .. وبعدها ب 3 اسابيع بالظبط والبندقية لسه ماكملتش 200 رشاية كانت ضربت 197 بالظبط لقيت الزناد اتكسر .. وروحت عملته عمولة عند الورشة بتاعتهم ودفعت 90 جنيه .. وكمان لما اشتريت البندقية مرضوش يدونى الفاتورة ولا الضمان ولا كيس النشانات ولا الكتالوج بتاع البندقية بس انا بعدها ب 4 ايام روحت اخدت كيس النشانات .. ولما اشتريتها ادونى الجلبة وقالولى مش هنعرف نغيرها .. روح الورشة وغيرها هناك .. ولما روحت دفعت 20 جنيه مع انهم اصلا المفروض يعملوها على حسابهم وكمن لما روحت حطلى البندقية عالمنجلة وحصل فيها جرحين صغيرين من عالجناب .. بسبب المنجلة ..

ناس معندهاش ضمير
كنت تروح عد نبيل فتح الله و هو المفروض كان غير الجلبة من غير ما تدفع حاجة و الجلبة برضه من عنده

بس الزناد اتكسر منك ازاي؟ ضربت و الامان معمول ولا ايه؟
__________________
تعهدني بنصحك في انفرادي وجنبني النصيحة في الجماعه

فإن النصح بين الناس نوع من التوبيخ لا أرض استماعه
sameer غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-09-29, 07:19 PM   #3
Zero
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية Zero
 
تاريخ التسجيل: Jun 2010
المشاركات: 504
معدل تقييم المستوى: 8
Zero مستواه غير معروف
افتراضي رد: معا مرة أخري لمقاطعة فتح الله صفية زغلول الإسكندرية

أنا هقول كلمة واحدة بس
دى قلة أدب و وساخه
__________________
لا إلـــه إلا الله
محـــمــد رســول الله

حملة مقاطعة للأسلحه حتى رجوع الأسعار كما كانت قبل الثورة
××× أهــم موضـــوعــــاتى ×××
من أجمل مسدسات الصوت و الحيه و البنادق المعدله و بألوان جميله "ممنوع الدخول للمرضى"
صور من أشهر المسدسات في العالم(جلوك) + تقرير كامل عن المسدس
صور لعشاق السيج ساور SIG SAUER Lover
Zero غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
ضبط المنظار علي البندقية الرش الإسكندرية sniperwolf500 بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 7 11-09-18 06:09 AM
تم بحمد الله شراء بندقيه تل مجري adel_7768 البنادق الهوائيه 9 11-04-24 08:04 PM
حملة لمقاطعة محلات السلاح !!!! smsmn8888 الصيد العام 21 11-04-03 11:11 PM
لو سمحتو عاوز صور تل مجرى وجزاكم الله خيرا احمد هاشم الصيد العام 2 10-05-06 11:44 PM


الساعة الآن 12:40 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir