![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| البنادق الهوائيه بنادق الصيد ومسدسات الغاز. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Aug 2010
المشاركات: 1,591
معدل تقييم المستوى: 188 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
الي صاحب الموضوع لا تتضايق من اي تعليق يخصني او يخص غيري
و لكننا جمبعا بنحاول ان نحارب غلاء التجار مش ينفع اننا كهواه ناخذ صفة التجار حتي لا تغلي الاشياء اكتر من كده يعني من يحاول ان يبيع هدية او حاجة شاريها من برة ممكن يضع هامش ربح معقول و ليكن 10 % و يبيعها في الحالة دي بردو هو كسب و كسر حدة غلاء التجار شكرا و ارجو ان تكون تعليقاتي و تعليقات الاخرين مفهومة |
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Jan 2011
المدينه: التجمع الخامس
المشاركات: 161
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
اشكر لك حسن ردك - وعليه فقد عدلت ردي السابق واضيف الاتي سواءا جابها هدية او من اي طريق الحاجة دي تسوا كام هنا في مصر هوه ده المهم هامش الربح يتعلق ايضا بكام مرة ممكن تعدي من الامن وممكن تتصادر يعني لما تعدي منظار و يتصادر اثنين يبقى ثمن الواحد ثمن الثلاثة جميعا احسبها و انت لك باعا في الحسابات
__________________
قد تخلو الزجاجة من العطر ..
ولكن تبقى الرائحة العطرة عالقة بالزجاجة .. كما تبقى الذكرى الطيبة عالقة بالقلب .. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Aug 2010
المشاركات: 1,591
معدل تقييم المستوى: 188 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
و انا لو حصل معايا او مع اي عضو اللي حضرتك بتقوله ممكن احتكمال وارد اني اضيف تمن التلاته لكن هذا لم يحدث و انا او اي عضو لسنا تجار يبقي ايه السبب المنطقي اللي يخليني اغلي انا لما اغلي هايبقي سعر التاجر غالي لكن لما انا عمي يجيبي لي حاجة و حضرتك خالك يجيب لك حاجة و كل عضو ممكن احد اقاربه يجيب له حاجة و ده سهل انا اعرف ناس و الله و هما نازلين من السعودية او دولة عربية او اوروبيا بيجيب الكثير و يمكن هناك تجربة لاحد الاعضاء انه جاب دبشك من الامارات و هناك من جاب اكثر من خمسة اسكوبات و هو جاي من العمرة انا جبت الحاجة دي و انا مش ماحتاجها لاي سبب احاول ابيعها بسعر معقول تعرف لو حضرتك حتي بعتها بنص سعرها بردو انت كسبان تلات حاجات الاولي عاد مادي الثانية محاربة غلاء التجار ثالثا دعاء من بعت له الحاجة دي لو حضرتك لسه مش مقتنع هاعتبرك تاجر خايف علي نزول سعر سلعته ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه كل سنه و كل اعضاء و مشرفي و مديري المنتدي بخير بمناسبة عيد الفطر الكريم اعاده الله علينا جميعا باليمن و البركات و اسيبكم مع الكحك و البسكويت |
|
|
|
![]() |
| الكلمات الدلالية (Tags) |
| منظار, تليسكوب |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| منظار bushnell 3_9*50 eg للبيع | شلاطه سكوووب | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 116 | 22-09-18 04:49 PM |
| منظار للبيع | اسلام البحراوى | البنادق الهوائيه | 11 | 11-08-16 08:39 PM |
| منظار تاسكو للبيع | ardygawy | سوق المنتدى | 12 | 11-03-31 12:36 PM |
| منظار (مكبر) خارق للبيع | egypt-hunter | سوق المنتدى | 6 | 11-03-28 06:52 PM |