![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: ممتنع عن المنتدى
المشاركات: 413
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() |
كل مهنة فى الدنيا فيها الكويس و فيها الوحش
ادينى مرتب ميخلينيش ابص لبره و انا مبصش خالص و يوم مبص يبقى من حقى مثلا كضابط ان اسمى يتحط فى السجل التجارى زى اى بنى ادم عشان امشى يمين و ابطل امشى شمال ...... ومتدنيش سلطة ملهاش نهاية و انته مبتدنيش فلوس تكفينى و عارف كمان ان هى لا يمكن تكفينى خصوصا لو فى اسرة .... هذا الكلام قاله صديق حميم و هو ضابط شرطة شريف و هم كثر يا جماعة الناس اللى متعرفش بواطن الامور ياريت تعذر الناس دى فعلا وده مش مبرر لاى ضابط او امين شرطة يمشى غلط .... بس اديله حقه المدنى الكامل عشان ده بنى ادم زينا كمان معاه سلطة ضبطية قضائية .... فى منهم اصحاب النفوس ضعيفة ممكن يستغلوا السلطة فى الباطن مش فى الحق ...... ويوم ميغلط يتعمل عبرة للشعب كله ...... و الدين بيقول النفس امارة بالسوء .... وممكن اى مدير فى اى شركة يستخدم سلطته فى الباطن ....... وفى اشخاص مدنية كتير اوى لو كان معاهم سلطات الضباط كانوا حيفسدوا فى الارض اكتر من اى حد . وارجو تفهم وجهة نظرى المتواضعة ..... وارجو استمرار محاربة الفساد فى كل المجالات حتى تتقدم البلد فعلا |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 708
معدل تقييم المستوى: 10 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: ممتنع عن المنتدى
المشاركات: 413
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() |
اقتباس:
الرقابة موجودة لان فيه تفتيش ولكن الموضوع هو كيفية الرقابة الفعالة و الدائمة خارج العمل مش داخله بس وعلى كل الضباط مش ذوى المناصب الحساسة بس لان كلوا معاه سلطة باختلاف تدرجاتها و انواعها , والموضوع ده حيحتاج من وزارة الداخلية انها توجه بعض من انفاقاتها لزيادة عدد وتطوير التقنيات للضباط العاملين بالرقابة ودى صعب حدوثها الان , بس ممكن تحصل فى يوم من الايام ... فلنتفائل بالخير حتى نجده
|
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| رائي في ديانا 54 | mohamed anwar | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 30 | 15-11-22 10:47 PM |
| التليفزيون الإسرائيلى: 1500 إرهابى دخلوا سيناء عبر غزة والقاعدة احتلتها.. ومدير أمن شمال سيناء ينفى | elexlns1 | الموضوعات العامه | 2 | 11-08-16 01:31 AM |
| اعترف نقيب بالأمن المركزى | hamam | الموضوعات العامه | 7 | 11-07-18 08:59 AM |
| رائى الشخصى فى ضبط التليسكوب | chemist ahmed fathy | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 9 | 10-11-12 01:29 PM |
| القبض على صيادين في وادي الجمل | msgm | الصيد العام | 2 | 08-11-20 06:00 PM |