![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Apr 2010
المشاركات: 366
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() |
يا استاذ محمد اكبر دلليل انة وصل للعالمية ان خط الصعيد مشترك فية يعنى معنى كدة انكم عبرتو الحدود ..
بس انا شايف من وجه نظرى المتواضعة ان دة مش كويس لانة هيلغى خصوصية المنتدى الى تاسس عليها المنتدى فى الاساس و هى جمع محبى الهواية و التعارف بينهم و تحقيق التكامل ما بين الاعضاء |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المشاركات: 317
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() |
اقتباس:
ياباشا احنا معاك وهنعبر الحدود الشرقية ان شاء الله ونرجع الحق لأصحابه ونقفل الدكان اللي بناه الانجليز سنة 1948 جنبنا ويا باشا احنا كده معاك هنلعب في كاس العالم 2014 بس اللعيبة بتوعنا تركز وينزلوا الملعب فاييقين ويعرفوا انهم بيمثلوا مصر وممكن يأخدوا الكأس بس يعرفوا مكانة بلادهم والشعب الطيب اللي عاوز يفرح في أي مناسبة تنسيه همومه المهم انا متضامن مع وجهة نظرك ان المنتدى لازم يحاول على قدر المستطاع انه يحافظ على خصوصية الصيد والود اللي بين الأعضاء وتنمية الهواية الراقية وترقيتها وان كان فيه خروج بسيط عن النص فده مقبول نسبيا ولكن مش معنى كده انها تبقى مفتوحة على البحري لأي اعلانات (مش مدفوعة طبعاً) او محاولات ولو غير مقصودة لتشتيت اتجاه المنتدى عن الصيد ودي هتكون بداية ضعف المنتدى وتعميم وتعويم أهدافه ولك مني ولكل الزملاء خالص التحية والتقدير
__________________
الحمد لله رب العالمين |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| اه يا رجالة... مفيش طلعة قريب ولا إيه؟ | mroyalhunter | الصيد العام | 12 | 09-12-29 12:52 PM |