![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 | |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: May 2010
المشاركات: 45
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() |
اقتباس:
والله شكراللمساعدات بس برضه فى حاجات غامضه جدا يمكن عشان مفيش صوره بلذات فى الرد دا 1- انتا نسيت الروم؟؟دا المستعمل بيعمل 1000ج مش يستاهل؟ 2-- بتقول ان التركى بس بيتركب عليه خرطوشه طب انا لقيت كذا واحد عارض مسدسات المانى روم وهكلر ومعاها خرطوشه صواريخ"لو صور يبقى احسن" 3-- مش فاهم حته الكبسوله والخرطوشه ياريت لو صور يعنى اللى بيطلع كبسوله ولا خرطوشه ومفيش منها عيار 8مم؟ |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد قديم
|
اقتباس:
__________________
الصيد متعة والتفوق هو الهدف |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| مبتدئ محتاج مساعدة | نور محمد | سوق المنتدى | 6 | 10-10-01 12:04 AM |
| مبتدئ و طالب مساعدة | القناص المصري | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 15 | 10-08-28 02:42 AM |
| سؤال مبتدئ!!!!! | hisham | الصيد العام | 2 | 10-07-21 02:15 PM |
| عايز اشترى بندقة و محتاج حد من اهل الخبرة معايا | Egyptian | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 5 | 10-01-24 05:04 PM |
| محتاج اشترى بندقية في حدود 1000 | smsmn8888 | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 23 | 10-01-22 12:25 AM |