الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-08-23, 11:40 PM   #1
smsmn8888
صياد قديم
 
الصورة الرمزية smsmn8888
 
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 2,653
معدل تقييم المستوى: 22
smsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريق
افتراضي رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan مشاهدة المشاركة
ده سمك وجمبرى وسى فود ورز بالجمبرى وحجات تانيه برضه فسفور بس مشعارف اسمها حجات كده من الى بنشوفها فى التلفزيون وتخيلو ساب ده كله واخد منى طبق البابا غنوج تنكر ياسممم
ماشي وطبق الزبادي مش خدة انت ولا اةة غير الكرسي الذي جنبنا مش قالبنا منة شوية حجات كمان نسيت ولا اكلم ومش كونت هتروح تاخد الاذن الاول قبل التصوير ولااةةةةة
__________________
لا تعليق
smsmn8888 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-08-24, 12:25 AM   #2
gamopt80
صياد قديم
 
الصورة الرمزية gamopt80
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 1,010
معدل تقييم المستوى: 12
gamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريق
افتراضي رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsmn8888 مشاهدة المشاركة
ماشي وطبق الزبادي مش خدة انت ولا اةة غير الكرسي الذي جنبنا مش قالبنا منة شوية حجات كمان نسيت ولا اكلم ومش كونت هتروح تاخد الاذن الاول قبل التصوير ولااةةةةة
اوباااا على الفضايح :d انت عديت الناس كلها يا سمسم
__________________
استمع لاجمل اصوات القرآن الكريم
www.tvquran.com
gamopt80 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-08-24, 03:08 AM   #3
sultan
صياد قديم
 
الصورة الرمزية sultan
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 1,261
معدل تقييم المستوى: 14
sultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر ICQ إلى sultan إرسال رسالة عبر MSN إلى sultan إرسال رسالة عبر Yahoo إلى sultan
افتراضي رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsmn8888 مشاهدة المشاركة
ماشي وطبق الزبادي مش خدة انت ولا اةة غير الكرسي الذي جنبنا مش قالبنا منة شوية حجات كمان نسيت ولا اكلم ومش كونت هتروح تاخد الاذن الاول قبل التصوير ولااةةةةة
اه كنت عايز اخد اذن بالتصوير علشان انا مؤدب ههههههه
sultan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
اعتذار علنى لعدم مرواحى الافطار الجماعى shadymageed الموضوعات العامه 15 11-08-22 09:35 AM
اتفضلوا الافطار أبو شمس صور وفيديو الصيد ورحلاته 30 11-08-10 01:59 PM
نتيجة الثانوية ظهرت والى عايزها يخش ياخدها DeCo الموضوعات العامه 3 11-07-17 12:10 PM
انفراد مع الرويال .........بس نتيجة مرضية mroyalhunter صور وفيديو الصيد ورحلاته 10 10-11-28 09:25 PM
اهلا بالجميع في الافطار الجماعي يوم الاثنين galal khalifa الصيد العام 9 10-09-05 10:28 PM


الساعة الآن 06:59 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir