الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-08-23, 04:43 PM   #1
أحمد عطاالله إبراهيم
صياد قديم
 
الصورة الرمزية أحمد عطاالله إبراهيم
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المدينه: الإسكندرية
المشاركات: 1,612
معدل تقييم المستوى: 21
أحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيدهأحمد عطاالله إبراهيم لديه مشاركات جيده
افتراضي رد: هل تعلم أن علم اسرائيل موجود على جهازك؟؟؟؟؟؟؟؟

انا لقيته عندى .. و شيلته .. بس والله ما كنت اعرف انه عندى ههههههه .. شكرا يا احمد بك على التنويه ..

وعلى فكرة يا جماعة انا فتحت ال

c

program files

microsoft office

media

cagcat10

وبعد كده عملت السيرش من فوق .. اللى هيا بتكون سيرش عالملف ده بس

وكتب اسم الصورة J0285926 وطلعتلى وشيلتها delete وخلاص الحمد لله جهازى رجع بقى وطنى تانى وتم اختراق دفاعات العدو بنجاح .. وتم اخذ جميع جنود العدو كأسرى هههههههههههههههههههههههههههه
أحمد عطاالله إبراهيم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-08-23, 06:09 PM   #2
ahmedmh_ali
صياد قديم
 
الصورة الرمزية ahmedmh_ali
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: الأسكندرية
المشاركات: 4,166
معدل تقييم المستوى: 33
ahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmedmh_ali
افتراضي رد: هل تعلم أن علم اسرائيل موجود على جهازك؟؟؟؟؟؟؟؟

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد عطاالله إبراهيم مشاهدة المشاركة
انا لقيته عندى .. و شيلته .. بس والله ما كنت اعرف انه عندى ههههههه .. شكرا يا احمد بك على التنويه ..

وعلى فكرة يا جماعة انا فتحت ال

c

program files

microsoft office

media

cagcat10

وبعد كده عملت السيرش من فوق .. اللى هيا بتكون سيرش عالملف ده بس

وكتب اسم الصورة j0285926 وطلعتلى وشيلتها delete وخلاص الحمد لله جهازى رجع بقى وطنى تانى وتم اختراق دفاعات العدو بنجاح .. وتم اخذ جميع جنود العدو كأسرى هههههههههههههههههههههههههههه


طب الحمد لله و عودة حميدة من أرض المعركة .
__________________




Smile ... tomorrow may be worse

فقد ينقلب كل شىء ضدنا و يبقى الله
معنا فلنكن مع الله يكن كل شىء معنا ..

™ AHMED ALI ™



THE BENEFIT OF BEING SMILING ALL THE TIME THAT IS NO ONE WILL EVER KNOW WHAT ARE YOU CAPABLE OF



الحمد لله الذى عافانا مما أبتلى بة غيرنا


ღ ♥ ♥ ღ
ahmedmh_ali غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
احذف علم اسرائيل من جهازك eng_ahmed الموضوعات العامه 16 12-01-24 09:40 PM
نتنياهو : ''رفح '' أولى عمليات اسرائيل ردا على ''إيلات'' mohamed fayd الموضوعات العامه 2 11-08-20 04:20 AM
انتبهوا اسرائيل قادمة ........ elexlns1 الموضوعات العامه 7 11-08-03 10:22 PM
اسرائيل هتبتدى تهزر وتشغل مسلسل الكدب DR SNIPER الموضوعات العامه 25 11-07-31 04:41 PM
ده اللى بيخلى اسرائيل ماتنامش sayedlabib الموضوعات العامه 16 11-06-23 07:32 AM


الساعة الآن 03:03 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir