![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 | |
|
صياد قديم
|
اقتباس:
هو لية سمسم فى الصورة زى ما يكون خد نفس عميق شهههههههههههيق وراح كاتم نفسة و قام متصور و بيتتك على شفايفة لية ؟؟؟؟ ليييييييييييييييييييييييييييييييية ؟؟ الباب مش عايز يتفتح ليييييييييييييية ؟
__________________
✍ Smile ... tomorrow may be worse فقد ينقلب كل شىء ضدنا و يبقى الله معنا فلنكن مع الله يكن كل شىء معنا .. ™ AHMED ALI ™ THE BENEFIT OF BEING SMILING ALL THE TIME THAT IS NO ONE WILL EVER KNOW WHAT ARE YOU CAPABLE OF ✌ الحمد لله الذى عافانا مما أبتلى بة غيرنا ✌ ღ ♥ ♥ ღ
|
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 1,010
معدل تقييم المستوى: 12 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
هو تلاقي من الاكل بس:d
__________________
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
صياد قديم
|
اقتباس:
ألف هنا وشفتشي يا سمسم
__________________
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــــع " لا يجب أن تقول كل ما تعرف . . ولكن يجب أن تعرف كل ما تقول " |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 1,010
معدل تقييم المستوى: 12 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
يا نهار ابيض كيلو جمبري يا سمسم , اتاريه هينفجر في الصوره من كتر الفسفور , اكيد الي كان مسؤل عن الافطار ده مش هيعزمه تاني هههههههههههه :d
__________________
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
صياد قديم
|
اقتباس:
اتاااااااااااااااااااااااريه بعد الفطار فضل يتحايل عليا نقوم نتمشي ! .. كان عاوز يهضم ههههههههههه
__________________
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــــع " لا يجب أن تقول كل ما تعرف . . ولكن يجب أن تعرف كل ما تقول " |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 2,653
معدل تقييم المستوى: 22 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
فينننن الجمبري دااااا دي حتية فيلة صغيرة كدا بس
__________________
لا تعليق
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 2,653
معدل تقييم المستوى: 22 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اللةةةة دا احمد الذي بيكلم طيب علشان خاطر صورة الكلب الديب دا انا مش هكلم معاك علي المنتداء بس لم اقابلك انا غير مسئول علي عودة تاني للبيتك سالماا لان العواقب وخيمة واسال الافو علي الكلام دا يا احمد وهذا اخر تحذير من ابو الغضب هههههههههههههه
__________________
لا تعليق
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
صياد قديم
|
اقتباس:
.. و دة بجد .
__________________
✍ Smile ... tomorrow may be worse فقد ينقلب كل شىء ضدنا و يبقى الله معنا فلنكن مع الله يكن كل شىء معنا .. ™ AHMED ALI ™ THE BENEFIT OF BEING SMILING ALL THE TIME THAT IS NO ONE WILL EVER KNOW WHAT ARE YOU CAPABLE OF ✌ الحمد لله الذى عافانا مما أبتلى بة غيرنا ✌ ღ ♥ ♥ ღ
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 2,653
معدل تقييم المستوى: 22 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
وانا بقي فضية ليك انت وهتشوف ايام كحلي
__________________
لا تعليق
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
صياد قديم
|
ورينى حاجة تحت التجربة كدة .
__________________
✍ Smile ... tomorrow may be worse فقد ينقلب كل شىء ضدنا و يبقى الله معنا فلنكن مع الله يكن كل شىء معنا .. ™ AHMED ALI ™ THE BENEFIT OF BEING SMILING ALL THE TIME THAT IS NO ONE WILL EVER KNOW WHAT ARE YOU CAPABLE OF ✌ الحمد لله الذى عافانا مما أبتلى بة غيرنا ✌ ღ ♥ ♥ ღ
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
صياد قديم
|
شكل للبيــــــــــــــــــــــــــــع !
__________________
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــــع " لا يجب أن تقول كل ما تعرف . . ولكن يجب أن تعرف كل ما تقول " |
|
|
|
|
|
#12 |
|
صياد قديم
|
يا أفو تا بيعملنى وحش منساعت لاما جت المنتتداء هنا أنا مش عرف أنا عملته ايى عاشان يعملنى كتة ياليت حد يئولى .
__________________
✍ Smile ... tomorrow may be worse فقد ينقلب كل شىء ضدنا و يبقى الله معنا فلنكن مع الله يكن كل شىء معنا .. ™ AHMED ALI ™ THE BENEFIT OF BEING SMILING ALL THE TIME THAT IS NO ONE WILL EVER KNOW WHAT ARE YOU CAPABLE OF ✌ الحمد لله الذى عافانا مما أبتلى بة غيرنا ✌ ღ ♥ ♥ ღ
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 2,653
معدل تقييم المستوى: 22 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1-دا تمرين يوجااا ارفع ايدك اليمين نزل الشمال تحت ارفع الكرش للامام ولو مش موجود طبعا لانك تحت السن القانونييييييييي ممكن تشت الصدر علي الاخر ولو مش موجود لان رفيع شويتين مثلا ممن ترفع راسك لفوق لفوق افوق مش اوى كدا لتخبط في المروحة بعد ذلك تمشي علي طرطيف صوابع وتنظر في المرياة هتلاقي ------ - - - - - -نتيجة طبيعي للذي ما بيسمعش كلام عمو سمسم يا ولددددد
__________________
لا تعليق
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| اعتذار علنى لعدم مرواحى الافطار الجماعى | shadymageed | الموضوعات العامه | 15 | 11-08-22 09:35 AM |
| اتفضلوا الافطار | أبو شمس | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 30 | 11-08-10 01:59 PM |
| نتيجة الثانوية ظهرت والى عايزها يخش ياخدها | DeCo | الموضوعات العامه | 3 | 11-07-17 12:10 PM |
| انفراد مع الرويال .........بس نتيجة مرضية | mroyalhunter | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 10 | 10-11-28 09:25 PM |
| اهلا بالجميع في الافطار الجماعي يوم الاثنين | galal khalifa | الصيد العام | 9 | 10-09-05 10:28 PM |