الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-08-22, 02:45 AM   #1
الأفوكاتو
صياد قديم
 
الصورة الرمزية الأفوكاتو
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الجيزة
المشاركات: 1,294
معدل تقييم المستوى: 16
الأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى الأفوكاتو
افتراضي رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali مشاهدة المشاركة
و النبى حد يطلعلى صورة فيها سمسم حموت و أشوووووووووووووووووووووفة .
متشوفش وحش !

من عيوني يا احمد

سمسم والأفوكاتو .. اختار مين اللي يستاهل البيبسي ههههههههههههههههههه
الصور المصغرة للصور المرفقة
اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	1000539.jpg‏
المشاهدات:	253
الحجـــم:	92.4 كيلوبايت
الرقم:	20498  
__________________
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــــع

" لا يجب أن تقول كل ما تعرف . . ولكن يجب أن تعرف كل ما تقول "
الأفوكاتو غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-08-22, 03:45 AM   #2
gamopt80
صياد قديم
 
الصورة الرمزية gamopt80
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 1,010
معدل تقييم المستوى: 12
gamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريق
افتراضي رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو مشاهدة المشاركة
متشوفش وحش !

من عيوني يا احمد

سمسم والأفوكاتو .. اختار مين اللي يستاهل البيبسي ههههههههههههههههههه
انت الي على اليمين وسمسم على الشمال صح
سمسم باين عليه حد طيب
افوكاتو شكله حد مش ساهل ومش بعيد يكون القلم ايل في الجيب ده كاميرا من الي بيبعهم عفرتو انت مخابرات يا افوكاتو صح؟ , اعترف؟
__________________
استمع لاجمل اصوات القرآن الكريم
www.tvquran.com
gamopt80 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-08-22, 03:51 AM   #3
الأفوكاتو
صياد قديم
 
الصورة الرمزية الأفوكاتو
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الجيزة
المشاركات: 1,294
معدل تقييم المستوى: 16
الأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى الأفوكاتو
افتراضي رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gamopt80 مشاهدة المشاركة
انت الي على اليمين وسمسم على الشمال صح
سمسم باين عليه حد طيب
افوكاتو شكله حد مش ساهل :d ومش بعيد يكون القلم ايل في الجيب ده كاميرا من الي بيبعهم عفرتو :d انت مخابرات يا افوكاتو صح؟ , اعترف؟
ليه كدة يا ابو حميد ؟ ده انا غلبانين خالص وطيبيين جدا

وبالنسبة للقلم .. هو عادي .. بس والله كان معانا ساعات من بتاعة عفروتو حوالي 4 ساعات والحمد لله اتباعو .. عفروتو مش بيحب يضيع وقت .. جاي يفطر ويقضي المصلحة ويطير هههههههههههههه
__________________
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــــع

" لا يجب أن تقول كل ما تعرف . . ولكن يجب أن تعرف كل ما تقول "
الأفوكاتو غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-08-22, 03:55 AM   #4
gamopt80
صياد قديم
 
الصورة الرمزية gamopt80
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 1,010
معدل تقييم المستوى: 12
gamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريق
افتراضي رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو مشاهدة المشاركة
ليه كدة يا ابو حميد ؟ ده انا غلبانين خالص وطيبيين جدا

وبالنسبة للقلم .. هو عادي .. بس والله كان معانا ساعات من بتاعة عفروتو حوالي 4 ساعات والحمد لله اتباعو .. عفروتو مش بيحب يضيع وقت .. جاي يفطر ويقضي المصلحة ويطير هههههههههههههه
عفرتو راجل عملي انتم لسه هترغوا هو يملي ويطير :d
لا وحاسس ان في ناس كتير برضه خلعت , الصور وقت الاكل الترابيزه مليانه بعد الاكل اختفوا ههههههههه
__________________
استمع لاجمل اصوات القرآن الكريم
www.tvquran.com
gamopt80 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-08-22, 03:58 AM   #5
الأفوكاتو
صياد قديم
 
الصورة الرمزية الأفوكاتو
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الجيزة
المشاركات: 1,294
معدل تقييم المستوى: 16
الأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى الأفوكاتو
افتراضي رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gamopt80 مشاهدة المشاركة
عفرتو راجل عملي انتم لسه هترغوا هو يملي ويطير :d
لا وحاسس ان في ناس كتير برضه خلعت , الصور وقت الاكل الترابيزه مليانه بعد الاكل اختفوا ههههههههه
لا والله .. مش زي ما انت متخيل

بل بالعكس .. معظم صور الطرابيزة كان في ناس كتير مش قاعدة أصلا ومن ضمنهم انا .. كنت بستقبل الأعضاء .. وفي مثلا 3 أعضاء منهم ابو سيف .. وصلو الساعة 7.30
__________________
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــــع

" لا يجب أن تقول كل ما تعرف . . ولكن يجب أن تعرف كل ما تقول "
الأفوكاتو غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-08-22, 03:50 AM   #6
ahmedmh_ali
صياد قديم
 
الصورة الرمزية ahmedmh_ali
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: الأسكندرية
المشاركات: 4,166
معدل تقييم المستوى: 33
ahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmedmh_ali
افتراضي رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو مشاهدة المشاركة
متشوفش وحش !

من عيوني يا احمد

سمسم والأفوكاتو .. اختار مين اللي يستاهل البيبسي ههههههههههههههههههه

هو لية سمسم فى الصورة زى ما يكون خد نفس عميق شهههههههههههيق وراح كاتم نفسة و قام متصور و بيتتك على شفايفة لية ؟؟؟؟ ليييييييييييييييييييييييييييييييية ؟؟
الباب مش عايز يتفتح ليييييييييييييية ؟
__________________




Smile ... tomorrow may be worse

فقد ينقلب كل شىء ضدنا و يبقى الله
معنا فلنكن مع الله يكن كل شىء معنا ..

™ AHMED ALI ™



THE BENEFIT OF BEING SMILING ALL THE TIME THAT IS NO ONE WILL EVER KNOW WHAT ARE YOU CAPABLE OF



الحمد لله الذى عافانا مما أبتلى بة غيرنا


ღ ♥ ♥ ღ
ahmedmh_ali غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-08-22, 03:56 AM   #7
gamopt80
صياد قديم
 
الصورة الرمزية gamopt80
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 1,010
معدل تقييم المستوى: 12
gamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريق
افتراضي رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali مشاهدة المشاركة
هو لية سمسم فى الصورة زى ما يكون خد نفس عميق شهههههههههههيق وراح كاتم نفسة و قام متصور و بيتتك على شفايفة لية ؟؟؟؟ ليييييييييييييييييييييييييييييييية ؟؟
الباب مش عايز يتفتح ليييييييييييييية ؟
لا يا جدع حرام عليك والله شكله حد طيب وابن حلال
هو تلاقي من الاكل بس:d
__________________
استمع لاجمل اصوات القرآن الكريم
www.tvquran.com
gamopt80 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-08-22, 03:59 AM   #8
الأفوكاتو
صياد قديم
 
الصورة الرمزية الأفوكاتو
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الجيزة
المشاركات: 1,294
معدل تقييم المستوى: 16
الأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى الأفوكاتو
افتراضي رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gamopt80 مشاهدة المشاركة
لا يا جدع حرام عليك والله شكله حد طيب وابن حلال
هو تلاقي من الاكل بس:d
طبعا .. مش واكل يجي كيلو جمبري لوحده !

ألف هنا وشفتشي يا سمسم
__________________
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــــع

" لا يجب أن تقول كل ما تعرف . . ولكن يجب أن تعرف كل ما تقول "
الأفوكاتو غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-08-22, 04:04 AM   #9
gamopt80
صياد قديم
 
الصورة الرمزية gamopt80
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 1,010
معدل تقييم المستوى: 12
gamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريق
افتراضي رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو مشاهدة المشاركة
طبعا .. مش واكل يجي كيلو جمبري لوحده !

ألف هنا وشفتشي يا سمسم
يا نهار ابيض كيلو جمبري يا سمسم , اتاريه هينفجر في الصوره من كتر الفسفور , اكيد الي كان مسؤل عن الافطار ده مش هيعزمه تاني هههههههههههه :d
__________________
استمع لاجمل اصوات القرآن الكريم
www.tvquran.com
gamopt80 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-08-22, 04:08 AM   #10
الأفوكاتو
صياد قديم
 
الصورة الرمزية الأفوكاتو
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الجيزة
المشاركات: 1,294
معدل تقييم المستوى: 16
الأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى الأفوكاتو
افتراضي رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gamopt80 مشاهدة المشاركة
يا نهار ابيض كيلو جمبري يا سمسم , اتاريه هينفجر في الصوره من كتر الفسفور , اكيد الي كان مسؤل عن الافطار ده مش هيعزمه تاني هههههههههههه :d
بس يا جدع انت هتنق علي الواد ولا ايه بعد الشر .. قال ينفجر قال .. ليه هو ماسورة انتيمونيا ؟

اتاااااااااااااااااااااااريه بعد الفطار فضل يتحايل عليا نقوم نتمشي ! .. كان عاوز يهضم ههههههههههه
__________________
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــــع

" لا يجب أن تقول كل ما تعرف . . ولكن يجب أن تعرف كل ما تقول "
الأفوكاتو غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-08-22, 02:52 PM   #11
smsmn8888
صياد قديم
 
الصورة الرمزية smsmn8888
 
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 2,653
معدل تقييم المستوى: 22
smsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريق
افتراضي رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو مشاهدة المشاركة
طبعا .. مش واكل يجي كيلو جمبري لوحده !

ألف هنا وشفتشي يا سمسم
فينننن الجمبري دااااا دي حتية فيلة صغيرة كدا بس
__________________
لا تعليق
smsmn8888 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-08-22, 02:57 PM   #12
smsmn8888
صياد قديم
 
الصورة الرمزية smsmn8888
 
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 2,653
معدل تقييم المستوى: 22
smsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريق
افتراضي رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali مشاهدة المشاركة
هو لية سمسم فى الصورة زى ما يكون خد نفس عميق شهههههههههههيق وراح كاتم نفسة و قام متصور و بيتتك على شفايفة لية ؟؟؟؟ ليييييييييييييييييييييييييييييييية ؟؟
الباب مش عايز يتفتح ليييييييييييييية ؟
اللةةةة دا احمد الذي بيكلم طيب علشان خاطر صورة الكلب الديب دا انا مش هكلم معاك علي المنتداء بس لم اقابلك انا غير مسئول علي عودة تاني للبيتك سالماا لان العواقب وخيمة واسال الافو علي الكلام دا يا احمد وهذا اخر تحذير من ابو الغضب هههههههههههههه
__________________
لا تعليق
smsmn8888 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-08-24, 03:05 AM   #13
ahmedmh_ali
صياد قديم
 
الصورة الرمزية ahmedmh_ali
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: الأسكندرية
المشاركات: 4,166
معدل تقييم المستوى: 33
ahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmedmh_ali
افتراضي رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsmn8888 مشاهدة المشاركة
اللةةةة دا احمد الذي بيكلم طيب علشان خاطر صورة الكلب الديب دا انا مش هكلم معاك علي المنتداء بس لم اقابلك انا غير مسئول علي عودة تاني للبيتك سالماا لان العواقب وخيمة واسال الافو علي الكلام دا يا احمد وهذا اخر تحذير من ابو الغضب هههههههههههههه
أنا هنا فى المنتدى علشان أقعد أرازى فيك وبس .. و دة بجد .
__________________




Smile ... tomorrow may be worse

فقد ينقلب كل شىء ضدنا و يبقى الله
معنا فلنكن مع الله يكن كل شىء معنا ..

™ AHMED ALI ™



THE BENEFIT OF BEING SMILING ALL THE TIME THAT IS NO ONE WILL EVER KNOW WHAT ARE YOU CAPABLE OF



الحمد لله الذى عافانا مما أبتلى بة غيرنا


ღ ♥ ♥ ღ
ahmedmh_ali غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-08-25, 02:34 PM   #14
smsmn8888
صياد قديم
 
الصورة الرمزية smsmn8888
 
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 2,653
معدل تقييم المستوى: 22
smsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريق
افتراضي رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali مشاهدة المشاركة
أنا هنا فى المنتدى علشان أقعد أرازى فيك وبس .. و دة بجد .
وانا بقي فضية ليك انت وهتشوف ايام كحلي
__________________
لا تعليق
smsmn8888 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-08-25, 07:48 PM   #15
ahmedmh_ali
صياد قديم
 
الصورة الرمزية ahmedmh_ali
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: الأسكندرية
المشاركات: 4,166
معدل تقييم المستوى: 33
ahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيدهahmedmh_ali لديه مشاركات جيده
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى ahmedmh_ali
افتراضي رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsmn8888 مشاهدة المشاركة
وانا بقي فضية ليك انت وهتشوف ايام كحلي
ورينى حاجة تحت التجربة كدة .
__________________




Smile ... tomorrow may be worse

فقد ينقلب كل شىء ضدنا و يبقى الله
معنا فلنكن مع الله يكن كل شىء معنا ..

™ AHMED ALI ™



THE BENEFIT OF BEING SMILING ALL THE TIME THAT IS NO ONE WILL EVER KNOW WHAT ARE YOU CAPABLE OF



الحمد لله الذى عافانا مما أبتلى بة غيرنا


ღ ♥ ♥ ღ
ahmedmh_ali غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-08-25, 08:00 PM   #16
الأفوكاتو
صياد قديم
 
الصورة الرمزية الأفوكاتو
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الجيزة
المشاركات: 1,294
معدل تقييم المستوى: 16
الأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى الأفوكاتو
افتراضي رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali مشاهدة المشاركة
ورينى حاجة تحت التجربة كدة .
شكل للبيــــــــــــــــــــــــــــع !
__________________
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــــع

" لا يجب أن تقول كل ما تعرف . . ولكن يجب أن تعرف كل ما تقول "
الأفوكاتو غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-08-25, 08:53 PM   #17
smsmn8888
صياد قديم
 
الصورة الرمزية smsmn8888
 
تاريخ التسجيل: Jan 2009
المشاركات: 2,653
معدل تقييم المستوى: 22
smsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريقsmsmn8888 في بداية الطريق
افتراضي رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedmh_ali مشاهدة المشاركة
ورينى حاجة تحت التجربة كدة .

1-دا تمرين يوجااا
ارفع ايدك اليمين
نزل الشمال تحت ارفع الكرش للامام ولو مش موجود طبعا لانك تحت السن القانونييييييييي ممكن تشت الصدر علي الاخر ولو مش موجود لان رفيع شويتين مثلا ممن ترفع راسك لفوق لفوق افوق
مش اوى كدا لتخبط في المروحة
بعد ذلك تمشي علي طرطيف صوابع وتنظر في المرياة هتلاقي
------
-
-
-
-
-

-نتيجة طبيعي للذي ما بيسمعش كلام عمو سمسم يا ولددددد
__________________
لا تعليق
smsmn8888 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
اعتذار علنى لعدم مرواحى الافطار الجماعى shadymageed الموضوعات العامه 15 11-08-22 09:35 AM
اتفضلوا الافطار أبو شمس صور وفيديو الصيد ورحلاته 30 11-08-10 01:59 PM
نتيجة الثانوية ظهرت والى عايزها يخش ياخدها DeCo الموضوعات العامه 3 11-07-17 12:10 PM
انفراد مع الرويال .........بس نتيجة مرضية mroyalhunter صور وفيديو الصيد ورحلاته 10 10-11-28 09:25 PM
اهلا بالجميع في الافطار الجماعي يوم الاثنين galal khalifa الصيد العام 9 10-09-05 10:28 PM


الساعة الآن 04:55 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir