الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-08-22, 01:51 AM   #1
الأفوكاتو
صياد قديم
 
الصورة الرمزية الأفوكاتو
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الجيزة
المشاركات: 1,294
معدل تقييم المستوى: 16
الأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى الأفوكاتو
افتراضي رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan مشاهدة المشاركة
ايه ده هيه المطربه دى جت امتى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ انا مشوفتهاش
مشوفتهاش !

بأمارة ما انت وابو سيف عدلتو الكراسي علشان تعرفو تتفرجو وانا قاعد بظهري ومش عارف اتفرج

ملحوظة .. مرفق صورة ليا وانا بحاول اتابع المطربة وكنت قاعد وهي في ظهري .. من الأخر الصراحة حلوة !
الصور المصغرة للصور المرفقة
اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	1000546r.jpg‏
المشاهدات:	262
الحجـــم:	131.3 كيلوبايت
الرقم:	20497  
__________________
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــــع

" لا يجب أن تقول كل ما تعرف . . ولكن يجب أن تعرف كل ما تقول "
الأفوكاتو غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-08-22, 01:58 AM   #2
عادل عبده
صياد قديم
 
الصورة الرمزية عادل عبده
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: القطاميه
المشاركات: 3,916
معدل تقييم المستوى: 0
عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده عادل عبده
افتراضي رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو مشاهدة المشاركة
مشوفتهاش !

بأمارة ما انت وابو سيف عدلتو الكراسي علشان تعرفو تتفرجو وانا قاعد بظهري ومش عارف اتفرج

ملحوظة .. مرفق صورة ليا وانا بحاول اتابع المطربة وكنت قاعد وهي في ظهري .. من الأخر الصراحة حلوة !
والنعمه انت عسل يا افو وانا زعلان جدا لانى جتش بس والله ماكنتش قادر خالص
__________________
((فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا يُرْسِلِ السَّمَاء عَلَيْكُم مِّدْرَارًا وَيُمْدِدْكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِين َ وَيَجْعَل لَّكُمْ جَنَّاتٍ وَيَجْعَل لَّكُمْ أَنْهَارًا))

اللهم انى استغفرك واتوب اليك

*اللهم انت ربى لا اله الا انت سبحانك خلقتنى وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما استطعت اعوذ بك من شر ماصنعت ابوء لك بنعمتك على وابوء لك بزنبى فأغفر لى فأنهه لايغفر الزنوب الا انت *
عادل عبده غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-08-22, 02:04 AM   #3
الأفوكاتو
صياد قديم
 
الصورة الرمزية الأفوكاتو
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الجيزة
المشاركات: 1,294
معدل تقييم المستوى: 16
الأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى الأفوكاتو
افتراضي رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عادل عبده مشاهدة المشاركة
والنعمه انت عسل يا افو وانا زعلان جدا لانى جتش بس والله ماكنتش قادر خالص
يا عم تتعوض إن شاء الله .. انا بفكر في حاجة كدة .... بيني وبينك يعني !

وإن شاء الله اعملها قريب .. فاهمني ؟
__________________
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــــع

" لا يجب أن تقول كل ما تعرف . . ولكن يجب أن تعرف كل ما تقول "
الأفوكاتو غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-08-22, 02:15 AM   #4
mzkader
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية mzkader
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 739
معدل تقييم المستوى: 19
mzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيدهmzkader لديه مشاركات جيده
افتراضي رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الأفوكاتو مشاهدة المشاركة
مشوفتهاش !

بأمارة ما انت وابو سيف عدلتو الكراسي علشان تعرفو تتفرجو وانا قاعد بظهري ومش عارف اتفرج

ملحوظة .. مرفق صورة ليا وانا بحاول اتابع المطربة وكنت قاعد وهي في ظهري .. من الأخر الصراحة حلوة !
بس شوفتنى يا افو و انا مش معبرها خالص :-)
mzkader غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-08-22, 02:41 AM   #5
الأفوكاتو
صياد قديم
 
الصورة الرمزية الأفوكاتو
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الجيزة
المشاركات: 1,294
معدل تقييم المستوى: 16
الأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى الأفوكاتو
افتراضي رد: نتيجة الافطار الجماعي 2011

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mzkader مشاهدة المشاركة
بس شوفتنى يا افو و انا مش معبرها خالص :-)
انت هتقوللي ! ده انا شوفت بعيني ههههههههههههههه
__________________
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــــع

" لا يجب أن تقول كل ما تعرف . . ولكن يجب أن تعرف كل ما تقول "
الأفوكاتو غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
اعتذار علنى لعدم مرواحى الافطار الجماعى shadymageed الموضوعات العامه 15 11-08-22 09:35 AM
اتفضلوا الافطار أبو شمس صور وفيديو الصيد ورحلاته 30 11-08-10 01:59 PM
نتيجة الثانوية ظهرت والى عايزها يخش ياخدها DeCo الموضوعات العامه 3 11-07-17 12:10 PM
انفراد مع الرويال .........بس نتيجة مرضية mroyalhunter صور وفيديو الصيد ورحلاته 10 10-11-28 09:25 PM
اهلا بالجميع في الافطار الجماعي يوم الاثنين galal khalifa الصيد العام 9 10-09-05 10:28 PM


الساعة الآن 12:06 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir