الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الصيد البري > الصيد بالكلاب

الصيد بالكلاب كل ما يخص كلاب الصيد.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-08-19, 08:26 PM   #1
oteote2010
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية oteote2010
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 224
معدل تقييم المستوى: 7
oteote2010 مستواه غير معروف
افتراضي رد: بخصوص الدوبر

اوكي طالما عندك روت وايلر يبقي نصيحه ماتحطش الدوبر مع الروت علشان ممكن يبهدلوا بعض
انا عمتا مابحبش الدوبر لانه بيرخم لما يكبر وفي ناس بتقول انه بيغدر بس انا مش متاكد من الكلام ده
الروت كمان قوي ومحتاج حد مش مبتدئ علشان يعرف يتعامل معاه لكنه كلب بمجرد انه يحبك ويتعود عليك
يبقي مافيش منه خوف
oteote2010 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-08-20, 10:20 AM   #2
S.S
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية S.S
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المدينه: القاهره
المشاركات: 181
معدل تقييم المستوى: 6
S.S مستواه غير معروف
افتراضي رد: بخصوص الدوبر

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة oteote2010 مشاهدة المشاركة
اوكي طالما عندك روت وايلر يبقي نصيحه ماتحطش الدوبر مع الروت علشان ممكن يبهدلوا بعض
انا عمتا مابحبش الدوبر لانه بيرخم لما يكبر وفي ناس بتقول انه بيغدر بس انا مش متاكد من الكلام ده
الروت كمان قوي ومحتاج حد مش مبتدئ علشان يعرف يتعامل معاه لكنه كلب بمجرد انه يحبك ويتعود عليك
يبقي مافيش منه خوف
انا كان عندي دوبرمان وكل الموضوع ان شخصيته قويه ولما يكبر لو حس ان صاحبه شخصيته ضعيفه
مابيسمعش كلامه و لو حد زعقله او ضربه ممكن يعضه لو حس انه خايف منه او متردد
و كنت جايبه من محل في مصرالجديده بس مش فاكر اسمه
الكلام ده كان من 8 سنين و كان بحوالي 500 جنيه
بس معرفش الاسعار دلوقتي
S.S غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
بخصوص الجاز رام BASiC بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 3 18-05-30 02:24 PM
بخصوص التليسكوبات ahmedziz سوق المنتدى 10 11-03-30 03:24 PM
بخصوص النوريكا جيت oteote2010 البنادق الهوائيه 18 11-03-27 11:42 PM
بخصوص قطع الغيار sayed allaa بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 7 11-03-19 04:00 PM


الساعة الآن 01:51 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir