![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الصيد بالكلاب كل ما يخص كلاب الصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 224
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() |
اوكي طالما عندك روت وايلر يبقي نصيحه ماتحطش الدوبر مع الروت علشان ممكن يبهدلوا بعض
انا عمتا مابحبش الدوبر لانه بيرخم لما يكبر وفي ناس بتقول انه بيغدر بس انا مش متاكد من الكلام ده الروت كمان قوي ومحتاج حد مش مبتدئ علشان يعرف يتعامل معاه لكنه كلب بمجرد انه يحبك ويتعود عليك يبقي مافيش منه خوف |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المدينه: القاهره
المشاركات: 181
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
اقتباس:
مابيسمعش كلامه و لو حد زعقله او ضربه ممكن يعضه لو حس انه خايف منه او متردد و كنت جايبه من محل في مصرالجديده بس مش فاكر اسمه الكلام ده كان من 8 سنين و كان بحوالي 500 جنيه بس معرفش الاسعار دلوقتي |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| بخصوص الجاز رام | BASiC | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 3 | 18-05-30 02:24 PM |
| بخصوص التليسكوبات | ahmedziz | سوق المنتدى | 10 | 11-03-30 03:24 PM |
| بخصوص النوريكا جيت | oteote2010 | البنادق الهوائيه | 18 | 11-03-27 11:42 PM |
| بخصوص قطع الغيار | sayed allaa | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 7 | 11-03-19 04:00 PM |