![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Sep 2010
المدينه: Alexandria
المشاركات: 411
معدل تقييم المستوى: 15 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ياجماعة الي زي دول والله مابيتعلمو لازم أحنا الي ننافسهم فلقمة عيشهم دول أكلوها ولعه
أحنا نبطل حجة ضباط الداخلية لأن اهم حاجة بالنسبة ليهم المعلومات مش احنا ولا المستهلك ثاني حاجة تهمهم طبنجات نظيفة وقطع غيار أصلية وذخيرة كويسة الوزارة اهم حاجة بالنسبة ليها جدول 1و 2 والحد من الأسلحة المحرمة والقاتلة القتل الجماعي والإبادة والتهريب لازم يفهمو واحنا كمان نفهم ان الرخص مش كخة بس يخفو الإجراءات شوية تحريات تحريات ماكفاية الصحيفة الجنائية هما حيمنعو البلاء قبل ووقوعة ماهو الي عاوز يعمل مصيبة مش حيغلب وحيجيب سلاح متهرب أو مسروق الأفضلية فالتراخيص للمتعلمين أصحاب المؤهلات العليا و أصحاب الاصول ده لو الغرض الحماية غرض الصيد (الرش والخرطوش) مع استخراج تصاريح صيد بطريقة سهلة ومربحة للوزارة علي اساس ان التملك والغرض من التنقل بالسلاح هنا ترفيهي نوعا ما وللحفاظ علي أمن المنطقة وتنشيط سياحة الصيد الترخيص مش وحش ولا عيب بس العيب التعقيد والقرف ألي أحنا فيه فكرو معانا ياجماعة عاوزين خطوات 1 2 3 مش مجرد تنفيثات وجع صياد محروق علي الآخر خالص
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 233
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
+++++++++++++++++++++++++++++1
__________________
فيها حاجة حلوة . حاجة حلوة بينا
حاجة كل ما تزيد زيادة فيها إنة فيها نية صافية .فيها حاجة دافية حاجة بتخليك تثبت فيها سنة سنة مصــــر هى الصبح بدرى.مصـــر صوت الفجر يدن مصــــر اول يوم العيد .عيدية .بمب ولبس جديد موائد رحمن . فانوس رمضان . مسلم فى بيت مسيحى فطرووا . تأييلة العصرية ولمة على الطبلية فى مصر مولد السيدة والذكر والهيصة وركعتين بركة فى السيدة نفييسة تحيرك برضه حاببها على بعضها كدا بعيوبها حتة منك فيها حاجة حلوة . حاجة حلوة بينا " |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| الناس دى دماغها عالى | hosam hamza | ادوات الصيد الثقيله | 22 | 11-09-08 07:59 PM |
| الناس دي عيزانا نتعقد ولا ايه؟؟؟ | wknm | الموضوعات العامه | 6 | 11-06-29 10:47 AM |
| طلب من الناس العسل | جرابس | ادوات الصيد الثقيله | 2 | 11-03-20 10:56 PM |
| يا خبر أبيض كل الناس دى عايز مسدس حى | mman2005 | الصيد العام | 3 | 11-03-07 01:26 AM |
| الناس كلها بتفتي | neiazy | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 17 | 11-03-04 10:36 PM |