![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Dec 2008
المشاركات: 429
معدل تقييم المستوى: 9 ![]() |
دول بيشدو البساط من تحت رجلينا سنة سنة
مش عيزينا ننفرد باى حاجة او يكولنا هواية منفردة بينا ربنا يخدهم انا اكتر حاجة اكرها فى حياتى ان الست تسيب البادى كير والمنيكير وتمسك بندقية وتلبس مموة يععععععععععععع
__________________
(نحن لن نستسلم ننتصر او نموت) [SIGPIC][/SIGPIC]
عمر المختار |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد متقدم
|
اقتباس:
انا اعتقد ان الحاجه اللى ممكن ننفرد بيها دلوقتى السيجا والطاوله .........حتى الشيشه بشركونا فيها دلوقت...........
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC][SIZE="6"] كن على حذر من الكريم اذا اهنته [/SIZE]
ومن العاقل اذا احرجته ومن اللئيم اذا اكرمته ومن الاحمق اذا مازحته ومن الفاجر اذا عاشرته وانى ذقت الطيبات فلم اجد اطيب من العافيه وذقت المرارات كلها فلم اجد امر من الحاجه الى الناس ونقلت الحديد والصخر فلم اجد اثقل من الدين واعلم ان الدهر يومان ( يوم لك ويوم عليك ) فان كان لك فلا تبطر وان كان عليك فاصبر فكلاهما سيمر |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| الطف الكائنات واحلى صور الصيد الحريمى | rock | الصيد العام | 3 | 10-05-22 02:22 PM |