![]() |
|
|
#7 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: May 2010
المشاركات: 1,065
معدل تقييم المستوى: 20 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
لو عايز حاجة اسبانى وفى حدود ال 1500
يبقى عليك وعلى النوريكا جيت نمرة 1 سعرها عند فتح الله 1600 جنيه وفى باقى المحلات من 2700 الى 3000 |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ارجو الرد | vilmos | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 14 | 10-10-17 11:34 AM |
| ارجو المساعدة | vilmos | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 5 | 10-10-13 09:11 AM |
| ارجو المساعدة | بندق | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 2 | 10-10-10 09:16 AM |
| مطلوب النصيحة _ مسدس هواء | abosamer | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 10 | 10-07-13 06:55 AM |
| ارجو الرد | wael_496 | الصيد العام | 2 | 10-04-14 01:53 AM |