الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > صور وفيديو الصيد ورحلاته

صور وفيديو الصيد ورحلاته ميديا عن الصيد والاسلحه ورحلات صيد الاعضاء.

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 10-05-13, 07:43 PM   #3
castelo
صياد جديد
 
تاريخ التسجيل: Apr 2010
المشاركات: 19
معدل تقييم المستوى: 6
castelo مستواه غير معروف
Talking رد: رحله صيد سريعه

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة glock800 مشاهدة المشاركة
بسم الله ماشاء الله

وتقولى معرفش اماكن صيد قال ههههههههه

تقبل تحياتى ،،،،

هههههه والله ما كنت اعرف بس الصراحه الفضل يرجع للمنتدي لأن الناس هنا ادتني تلميحات عن امكان ممكن يكون فيها صيد وانا دورت والحمد لله



momo44 رد: رحله صيد سريعه

--------------------------------------------------------------------------------
الله ينور يا باشا
هوة التليسكوب ده من عند الشيخ مجدى
لو من عنده ممكن تقولى صناعته ايه


وعليك يا باشا
اه التليسكوب من عند الشيخ مجدي وهوا تاسكو طبعا ماركه تاسكو امريكيه وبتصنع في الصين


eng_ahmed رد: رحله صيد سريعه

--------------------------------------------------------------------------------
ماشاء الله صيد مبارك عليك ان شاء الله وربنا يجعلو بالف هنا وشفي


ربنا يباركلك يا باشمهندس واتفضل معايا

galal khalifa رد: رحله صيد سريعه

--------------------------------------------------------------------------------
بالهنا والشفا وصيد رائع الله ينور

ربنا يخليك يا استاذ جلال وينور عليك يا باشا



body77 رد: رحله صيد سريعه

--------------------------------------------------------------------------------
الله ينور ياعم كا ستلوا
النزوله الجايه الى الاسكندريه ياريت نطلع سوا


وعليك يا باشا وانتا تنور اسكندريه والله



mohamed th15 رد: رحله صيد سريعه

--------------------------------------------------------------------------------
ربنا يباركلك فية وبالهنا ياااا باشا


ربنا يباركلك يا فندم



محمد رضا العبد رد: رحله صيد سريعه

--------------------------------------------------------------------------------
بندقيه جباره وصيد جميل.وصياد اجمل

انتا اجمل والله يا استاذ محمد



bassam201 رد: رحله صيد سريعه

--------------------------------------------------------------------------------
المسافات اللى كنت بتضرب عليها بتقول انها بعيده


ياترا كام متر

وبالهنا والشفا


والله يا باشا نقول مثلا كنت بضرب من 35 ل 40 متر تقريبا معلش هيا بعيده عليا بقي
__________________
castelo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
طلعه سريعه 6/ 8 /2010 rock صور وفيديو الصيد ورحلاته 15 10-09-18 11:50 PM
رحله فااااااااااشله!!! محمود محروس صور وفيديو الصيد ورحلاته 9 10-05-22 09:30 PM
رحله صيد اليوم من 6-10 هاوى صيد الصيد العام 11 10-03-22 12:54 AM
رحله صيد يوم الجمعه Gamohunter صور وفيديو الصيد ورحلاته 20 10-02-28 04:16 PM
تنظيم رحله صيد egypt_falcon الصيد البري وادواته 1 10-01-20 10:27 PM


الساعة الآن 05:25 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir