![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الصيد العام موضوعات الصيد العامه وتعارف الصيادين. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#10 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Mar 2008
المشاركات: 272
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() ![]() ![]() |
السلأم عليكم ورحمه الله
انا بجد عجبانى اوى حكايه رحله الصيد وكان نفسى نطلع جروب مع بعض بس انا عندى راى كمان بالنسبه للرحله دى بما ان معظمنا ماعندوش بنادق خرطوش فاللاسف احنا هانبقى متحددين فى صيد انواع معينه صح لأن اكيد من هانعرف نصطاد غزال اكيد هايبقى اقصى حاجه بط او وز وكمان لأزم يكون واقف ثابت او حركته بطيئه واكيد طبعا الحمام واليمام والقمرى وبقيه الطيور الحلوه دى فالأزم الواحد يحدد المكان على حسب الحاجات دى ولأ ايه رايكم؟؟؟ |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| 74 هدف للرماية | msgm | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 70 | 12-05-30 07:19 PM |
| أقدم لكم مجموعه منتقاة من الأخبار الخفيفة خلال النصف الأول من عام2010م | asdmkh | الصيد العام | 4 | 10-06-09 01:33 PM |
| البنادق القناصة , الجزء الأول | MOHAMMED DESOUKY | ادوات الصيد الثقيله | 1 | 10-05-27 12:48 PM |
| التموية - الجزء الأول | msgm | الورشة | 4 | 10-02-14 09:19 PM |
| الإتحاد المصري للرماية | msgm | الصيد العام | 4 | 09-02-23 01:21 PM |