![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#3 |
|
صياد نشيط
|
ايوه فعلا سواء نمرة واحد او نمرة اتنين هما بسعر واحد لان الخامات واحده وقوة السوسته واحد بس نمرة واحد اسرع لسببين اولا الرشه صغيرة وثانيا الماسورة ضيقة ولذلك الهواء بيكون ضغطه اعلى وهذا على حد علمى وربنا يكرمك ببندقيه جميله ان شاء الله
والله ولى التوفيق ................... |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| رجاء المساعدة ضرورى جدا من خبراء ال 52( اليوم) | HooK | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 21 | 10-11-10 04:56 PM |
| استفسار من خبراء المنتدي | kimoking | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 10 | 10-05-10 08:32 PM |
| ارجو الرد يا خبراء المنتدى | محمد يونس | الورشة | 3 | 10-05-05 05:14 AM |
| الى خبراء المنتدى | mada6680 | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 11 | 09-04-14 04:16 AM |
| الى خبراء الصقور ارجو المساعدة | ابوصقر | الصيد بالصقور | 2 | 08-11-29 12:44 PM |