![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: عاصمة عظماء الدى جى
المشاركات: 243
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() |
بس مع احترامى لحضرتك يعنى ,, انا بصيت كدا ع الموضوع بسرعة بس لاحظت ان تفاصيلك عن المتسوبيشى مش مظبوطة ,, لأن الصور اللى حاططها تحت الشكل القديم والشكل الجديد ديه كلها للبومة ومفيش فرق ,, بس الاختلاف ان الصور اللى فى الاول للبوما من مو 2004 لحد مو 2008 والصور اللى تحت من مو 2008 لحد مو 2010 ,, انما الشكل الجديد ده اسمه الشارك والشكل مختلف خالص عن ده ونزل من سنة 2008 وديه اللى بيسموها lancer ex ,,,, تحياتى ,,,
__________________
الأبداع هو غاية الهدف
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد قديم
|
اقتباس:
هههههههههههههههه وحد الله فى قلبك و تعالى واحدة واحدة بقى دة انت كدة جيت فى حضنى : - أولا انا بتكلم على جديد السوق المصرى و السوق مفهوش لانسر شارك او شارك أيفولوشين فالبتالى محطش صورتها لأنى متكلمتش عليها و لا قلت مواصفتها . - ثانيا مفيش بومة فى 2004 اللى كانوا فى 2004 اللانسر الأيفولوشين و دى نزلت فى 2005 و أول بومة نزلت كانت 2006 ( مع اعلم أنها خرجت من المصنع سنة 2004 لكن لم تتوفر فى مصر قبل عام 2006 ) . - و الصور اللى تحت دى موديل 2012 و ليست 2008 لأن فى 2008 كان أخر أصدار للبومة 2008 ملحق مش 2008 ، و نزل معاها الشارك . - ثالثا : 2010 - 2011 مكنش فية أى أصدار للبومة لأنة أتمنع من الوكيل . رجاااااااااااااااااااااااااء قراءة هذا الجزء مرة تانية : لقد تم اصدار هذة السيارة فى المرة الأولى فى نهاية العام 2006 و قد لاقت نجاحا كبيرا و رواجا كبيرا فى كل أٍسواق العالم و أفتخر بأن هذة السيارة هى سيارتى الشخصية ، و فى العام 2008 قامت شركة متسوبيشى بطرح أصدار جديد للسيارة و هو لا نسر ex أو الشهيرة بال ( شارك ) او القرش لأن السيارة تشبة سمكة القرش و على الرغم من جودة هذة السيارة ألا أنها لاقت لم تلق رواجا فى السوق المصرية (فقط) و ظلت المبيعات لهذة السيارة تتراجع شيئا ف شيئا حتى أنعدمت ، و فى العام 2010 قام الوكيل فى جمهورية مصر العربية ( سيد الرواس ) بسحب جميع أصدارات السيارة الانسر البومة ( زعلت أوى اليوم دة ) و أنة سوف يقوم بطرح نوعان من السيارة ال ex و هما ex و ex evo و فى العام 2010 و 2011 لم تلك السيارة اللانسر القرش رواجا فى مصر ، و بعد ذلك فى شهر يوليو عام 2011 تم تسليم شركة ميتسوبيشى الى وكيل جديد و قام فورا بسحب السيارات الانسر القرش من السوق المصرية و طرح السيارة البومة مرة أخرى ( فرحت أوى اليوم دة ) .
__________________
✍ Smile ... tomorrow may be worse فقد ينقلب كل شىء ضدنا و يبقى الله معنا فلنكن مع الله يكن كل شىء معنا .. ™ AHMED ALI ™ THE BENEFIT OF BEING SMILING ALL THE TIME THAT IS NO ONE WILL EVER KNOW WHAT ARE YOU CAPABLE OF ✌ الحمد لله الذى عافانا مما أبتلى بة غيرنا ✌ ღ ♥ ♥ ღ
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: عاصمة عظماء الدى جى
المشاركات: 243
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() |
اقتباس:
__________________
الأبداع هو غاية الهدف
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
صياد قديم
|
اقتباس:
ف لو فى كذا حاجة يا ما يبقى نشوفهم و نصصحهم ، و موضوع 2005 دى سهلة ممكن تصورلى الرخصة .
__________________
✍ Smile ... tomorrow may be worse فقد ينقلب كل شىء ضدنا و يبقى الله معنا فلنكن مع الله يكن كل شىء معنا .. ™ AHMED ALI ™ THE BENEFIT OF BEING SMILING ALL THE TIME THAT IS NO ONE WILL EVER KNOW WHAT ARE YOU CAPABLE OF ✌ الحمد لله الذى عافانا مما أبتلى بة غيرنا ✌ ღ ♥ ♥ ღ
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: عاصمة عظماء الدى جى
المشاركات: 243
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() |
مين عنيا الاتنين هصورهالك عشان تتأكد ,, بالرغم ان الطلب ده غريب شوية بس ماشى ,,, هنزل لحضرت الصورة باذن الله ,,, تحياتى ,,,
__________________
الأبداع هو غاية الهدف
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
صياد قديم
|
اقتباس:
عيب بقى كدة انت مسكت فى التصوير و سبت الكذا غلطة انا كتبتلك متابع ... خليك معايا و تعالى نشوف الغلطات فى الموضوع واحدة واحدة .
__________________
✍ Smile ... tomorrow may be worse فقد ينقلب كل شىء ضدنا و يبقى الله معنا فلنكن مع الله يكن كل شىء معنا .. ™ AHMED ALI ™ THE BENEFIT OF BEING SMILING ALL THE TIME THAT IS NO ONE WILL EVER KNOW WHAT ARE YOU CAPABLE OF ✌ الحمد لله الذى عافانا مما أبتلى بة غيرنا ✌ ღ ♥ ♥ ღ
|
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| أختراع لذيذ على الماشى بخصوص سرقة السيارات | elexlns1 | مقتنيات الاعضاء | 16 | 12-05-22 07:20 AM |
| اصبخ السلاح بزيت السيارات | hogan | ادوات الصيد الثقيله | 13 | 11-08-09 05:24 PM |
| مدفع تركى جديد نزل السوق | محمد احمد العنانى | البنادق الهوائيه | 20 | 11-07-20 04:56 PM |
| أفضل ما يمكن شرائه حاليا من السوق المصري للسلاح | ahmedelosaily | محدثات الصوت | 8 | 11-05-12 10:25 PM |
| ماهى احسن بندقية موجودة فى السوق المصرى؟ | mada6680 | البنادق الهوائيه | 30 | 10-02-26 04:53 PM |