![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: شبرا
المشاركات: 1,764
معدل تقييم المستوى: 31 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ضحكة حبيب
ضحكة حبيب ضحكة لئيمة **** ليها الف معنا وقيمـــــــــــــــــة في دماغة حاجة عظيمـــة **** اكيد ناوي علي جريمـــــــــــــة يرب تعدي الازمة سليمـــة **** واروح المحكمه واديلوا بالقديمة حاجه كده علي الماشي
__________________
امي ابحث عنها كل ليله بين كومه الاحلام المتناثره يامن لكي في القلب اعظم منزله ... كنت الحياه وبضها كنت الامل يامن لذكراك انظم اعظم قافيه ..... فلقاك ما اسمو اليه على عجل ابتسم ولم تزال عيوني باكيه... وقتي يمر علي كالطود الجبل توقف الحلم الجميل فلن ارك ثانيه .... اماه ينطقها لساني في وجل الموت فرق بيننا يااماه ياغاليه ........ فالععمر يمضي دربه ذقت الملل مر الحياه انا ذقته في فقدجك ......... مر تحول خالص الشهد العسل |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: نادي الزمالك اسمي و عنواني
المشاركات: 2,371
معدل تقييم المستوى: 38 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
بيفكر في ايه ابن اللئيما ... طول عمره مجنون ابن غشيما ولا اقولك..ربنا ينتقم منه...خساره فيه الشتيما حاجه بردو ع الماشي يا عبده
__________________
كل اناء ينضح بما فية |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: الجيزه
المشاركات: 421
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() |
خير الكلام ما قل ودل احسنت
__________________
لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين |
|
|
|
|
|
#4 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: شبرا
المشاركات: 1,764
معدل تقييم المستوى: 31 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ايه الجمال دة ايه الحلاوه ديه شكرا
__________________
امي ابحث عنها كل ليله بين كومه الاحلام المتناثره يامن لكي في القلب اعظم منزله ... كنت الحياه وبضها كنت الامل يامن لذكراك انظم اعظم قافيه ..... فلقاك ما اسمو اليه على عجل ابتسم ولم تزال عيوني باكيه... وقتي يمر علي كالطود الجبل توقف الحلم الجميل فلن ارك ثانيه .... اماه ينطقها لساني في وجل الموت فرق بيننا يااماه ياغاليه ........ فالععمر يمضي دربه ذقت الملل مر الحياه انا ذقته في فقدجك ......... مر تحول خالص الشهد العسل |
|
|
|
|
|
#5 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 241
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() ![]() |
يا جماعة الراجل واثق من نفسو وعارف ان كل اللى بيحصل دة تمثلية وهاتخلص قريب وبعدين لازم يكون مبسوط عشان هوا فى امان داخل السجن عشان فى اللى بيحمية شوية رعاع زيو والراجل فلوسو موجودة فى امان فلازم يضحك
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عايز اغير في صورة | amr7 | الموضوعات العامه | 2 | 11-07-30 08:37 PM |
| كل انواع الجلوك فى صورة واحد | essam assem | سوق المنتدى | 2 | 11-04-04 06:47 PM |
| كم صورة بس عل كيف | قناص الشام | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 11 | 09-05-08 11:34 PM |
| صورة الصقر وهوصايد | MR.BERETTA | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 6 | 09-04-26 12:34 PM |
| كم صورة ترغل بس بجننو | قناص الشام | صور وفيديو الصيد ورحلاته | 4 | 08-09-02 03:15 PM |