الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-08-06, 03:29 AM   #1
abdalla nabel
صياد قديم

اوسمتي

 
الصورة الرمزية abdalla nabel
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: شبرا
المشاركات: 1,764
معدل تقييم المستوى: 31
abdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: صورة بس من الأخر

ضحكة حبيب
ضحكة حبيب ضحكة لئيمة **** ليها الف معنا وقيمـــــــــــــــــة
في دماغة حاجة عظيمـــة **** اكيد ناوي علي جريمـــــــــــــة
يرب تعدي الازمة سليمـــة **** واروح المحكمه واديلوا بالقديمة

حاجه كده علي الماشي
__________________
امي ابحث عنها كل ليله بين كومه الاحلام المتناثره

يامن لكي في القلب اعظم منزله ... كنت الحياه وبضها كنت الامل

يامن لذكراك انظم اعظم قافيه ..... فلقاك ما اسمو اليه على عجل

ابتسم ولم تزال عيوني باكيه... وقتي يمر علي كالطود الجبل

توقف الحلم الجميل فلن ارك ثانيه .... اماه ينطقها لساني في وجل

الموت فرق بيننا يااماه ياغاليه ........ فالععمر يمضي دربه ذقت الملل

مر الحياه انا ذقته في فقدجك ......... مر تحول خالص الشهد العسل
abdalla nabel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-08-06, 03:39 AM   #2
kiko_2015
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: نادي الزمالك اسمي و عنواني
المشاركات: 2,371
معدل تقييم المستوى: 38
kiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: صورة بس من الأخر

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdalla nabel مشاهدة المشاركة
ضحكة حبيب
ضحكة حبيب ضحكة لئيمة **** ليها الف معنا وقيمـــــــــــــــــة
في دماغة حاجة عظيمـــة **** اكيد ناوي علي جريمـــــــــــــة
يرب تعدي الازمة سليمـــة **** واروح المحكمه واديلوا بالقديمة

حاجه كده علي الماشي
قم للعادلي و اعطه البرسيما ... كاد العادلي ان يكون بهيما
بيفكر في ايه ابن اللئيما ... طول عمره مجنون ابن غشيما
ولا اقولك..ربنا ينتقم منه...خساره فيه الشتيما

حاجه بردو ع الماشي يا عبده
__________________
كل اناء ينضح بما فية
kiko_2015 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-08-06, 05:41 AM   #3
hamam
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية hamam
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: الجيزه
المشاركات: 421
معدل تقييم المستوى: 8
hamam مستواه غير معروف
افتراضي رد: صورة بس من الأخر

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 مشاهدة المشاركة
قم للعادلي و اعطه البرسيما ... كاد العادلي ان يكون بهيما
بيفكر في ايه ابن اللئيما ... طول عمره مجنون ابن غشيما
ولا اقولك..ربنا ينتقم منه...خساره فيه الشتيما

حاجه بردو ع الماشي يا عبده
خير الكلام ما قل ودل احسنت
__________________
لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
hamam غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-08-06, 09:56 AM   #4
abdalla nabel
صياد قديم

اوسمتي

 
الصورة الرمزية abdalla nabel
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: شبرا
المشاركات: 1,764
معدل تقييم المستوى: 31
abdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدىabdalla nabel من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: صورة بس من الأخر

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 مشاهدة المشاركة
قم للعادلي و اعطه البرسيما ... كاد العادلي ان يكون بهيما
بيفكر في ايه ابن اللئيما ... طول عمره مجنون ابن غشيما
ولا اقولك..ربنا ينتقم منه...خساره فيه الشتيما

حاجه بردو ع الماشي يا عبده
ايه الجمال دة ايه الحلاوه ديه شكرا
__________________
امي ابحث عنها كل ليله بين كومه الاحلام المتناثره

يامن لكي في القلب اعظم منزله ... كنت الحياه وبضها كنت الامل

يامن لذكراك انظم اعظم قافيه ..... فلقاك ما اسمو اليه على عجل

ابتسم ولم تزال عيوني باكيه... وقتي يمر علي كالطود الجبل

توقف الحلم الجميل فلن ارك ثانيه .... اماه ينطقها لساني في وجل

الموت فرق بيننا يااماه ياغاليه ........ فالععمر يمضي دربه ذقت الملل

مر الحياه انا ذقته في فقدجك ......... مر تحول خالص الشهد العسل
abdalla nabel غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-08-09, 06:00 PM   #5
teto
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية teto
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 241
معدل تقييم المستوى: 7
teto مستواه غير معروفteto مستواه غير معروف
افتراضي رد: صورة بس من الأخر

يا جماعة الراجل واثق من نفسو وعارف ان كل اللى بيحصل دة تمثلية وهاتخلص قريب وبعدين لازم يكون مبسوط عشان هوا فى امان داخل السجن عشان فى اللى بيحمية شوية رعاع زيو والراجل فلوسو موجودة فى امان فلازم يضحك
teto غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
عايز اغير في صورة amr7 الموضوعات العامه 2 11-07-30 08:37 PM
كل انواع الجلوك فى صورة واحد essam assem سوق المنتدى 2 11-04-04 06:47 PM
كم صورة بس عل كيف قناص الشام صور وفيديو الصيد ورحلاته 11 09-05-08 11:34 PM
صورة الصقر وهوصايد MR.BERETTA صور وفيديو الصيد ورحلاته 6 09-04-26 12:34 PM
كم صورة ترغل بس بجننو قناص الشام صور وفيديو الصيد ورحلاته 4 08-09-02 03:15 PM


الساعة الآن 05:46 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir