الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-08-04, 09:24 PM   #1
sultan
صياد قديم
 
الصورة الرمزية sultan
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 1,261
معدل تقييم المستوى: 14
sultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر ICQ إلى sultan إرسال رسالة عبر MSN إلى sultan إرسال رسالة عبر Yahoo إلى sultan
افتراضي رد: تنبيه هام الى حاملى مسدسات الصوت

انا عن نفسى مبمشيش بسلااح الى لو كان معايا اسرتى لو لوحدى مبشيلش سلااح مع ان شغلى كله فى مناطق جبليه او صحرا بس مش شايف للسلااح لزمه وانا لوحدى يعنى الى هيطلع عليا هياخد ايه الموبايل و100 ولا 150 جنيه غارو فى داهيه بس الواحد لما بيبقى معاه اسرته بيبقى اكنه فى حرب والله (الطبنجه +مطواه قرن+اليكتريك)هههههههههههههههههههههه
sultan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-08-04, 09:29 PM   #2
kiko_2015
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: نادي الزمالك اسمي و عنواني
المشاركات: 2,371
معدل تقييم المستوى: 38
kiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدىkiko_2015 من كبار اسرة المنتدى
افتراضي رد: تنبيه هام الى حاملى مسدسات الصوت

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan مشاهدة المشاركة
مش شايف للسلااح لزمه وانا لوحدى يعنى الى هيطلع عليا هياخد ايه الموبايل و100 ولا 150 جنيه غارو فى داهيه هههههههههههههههههههههه
حبيب قلبي..ولهذا السبب انا من عشاق نوكيا 3310
__________________
كل اناء ينضح بما فية
kiko_2015 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-08-04, 09:33 PM   #3
sultan
صياد قديم
 
الصورة الرمزية sultan
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 1,261
معدل تقييم المستوى: 14
sultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر ICQ إلى sultan إرسال رسالة عبر MSN إلى sultan إرسال رسالة عبر Yahoo إلى sultan
افتراضي رد: تنبيه هام الى حاملى مسدسات الصوت

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kiko_2015 مشاهدة المشاركة
حبيب قلبي..ولهذا السبب انا من عشاق نوكيا 3310
هههههههههههههه

طب بزمتك كلاامى مش معقول برضه الاول هنشد فى العريضه لقينا الموضوع خسران خد ياعم الموبايل وغور فى داهيه انما لو معاك اسرتك مش هتفرط فى الموبايل ابدااااااااااا
والى يبقى عيب هههههههههههههههههههههه
sultan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
احذروا مسدسات الصوت hany121 ادوات الصيد الثقيله 34 11-08-12 04:16 AM
هام جدا توعية جميع الاعضاء حاملي الرخص الجدد Bora ادوات الصيد الثقيله 29 11-05-05 06:05 PM
صيانة مسدسات الصوت ahmadkader سوق المنتدى 0 11-05-01 10:30 AM
خزن مسدسات الصوت kimokono سوق المنتدى 0 11-04-06 12:18 AM
مسدسات الصوت smsmn8888 الصيد العام 1 11-03-13 06:02 AM


الساعة الآن 09:46 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir