![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد قديم
|
انا عن نفسى مبمشيش بسلااح الى لو كان معايا اسرتى لو لوحدى مبشيلش سلااح مع ان شغلى كله فى مناطق جبليه او صحرا بس مش شايف للسلااح لزمه وانا لوحدى يعنى الى هيطلع عليا هياخد ايه الموبايل و100 ولا 150 جنيه غارو فى داهيه بس الواحد لما بيبقى معاه اسرته بيبقى اكنه فى حرب والله (الطبنجه +مطواه قرن+اليكتريك)هههههههههههههههههههههه
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: نادي الزمالك اسمي و عنواني
المشاركات: 2,371
معدل تقييم المستوى: 38 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
حبيب قلبي..ولهذا السبب انا من عشاق نوكيا 3310
__________________
كل اناء ينضح بما فية |
|
|
|
|
|
#3 |
|
صياد قديم
|
هههههههههههههه
طب بزمتك كلاامى مش معقول برضه الاول هنشد فى العريضه لقينا الموضوع خسران خد ياعم الموبايل وغور فى داهيه انما لو معاك اسرتك مش هتفرط فى الموبايل ابدااااااااااا والى يبقى عيب هههههههههههههههههههههه |
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| احذروا مسدسات الصوت | hany121 | ادوات الصيد الثقيله | 34 | 11-08-12 04:16 AM |
| هام جدا توعية جميع الاعضاء حاملي الرخص الجدد | Bora | ادوات الصيد الثقيله | 29 | 11-05-05 06:05 PM |
| صيانة مسدسات الصوت | ahmadkader | سوق المنتدى | 0 | 11-05-01 10:30 AM |
| خزن مسدسات الصوت | kimokono | سوق المنتدى | 0 | 11-04-06 12:18 AM |
| مسدسات الصوت | smsmn8888 | الصيد العام | 1 | 11-03-13 06:02 AM |