الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت

محدثات الصوت محدثات الصوت.

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-07-27, 12:11 AM   #5
amr7
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية amr7
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 585
معدل تقييم المستوى: 8
amr7 مستواه غير معروف
افتراضي رد: لصـد السلاح الابيض

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mman2005 مشاهدة المشاركة
إنها الحرب إذن، يا باشا أنت عايز تلبس البتاع دى فى دراعك وتمشى بيها، أنت عارف أساسا وزنها مش يقل عن أثنين كيلو وفى الحر الى عايشين فيه ده هتبقى حتة الحديدة دى جمرة نار، اساسا لو أنت عايز تأمن نفسك ضد السلاح الابيض اشترى أمريكان أستيك حجمها صغير وبجراب تتعلق على الحزام بتاعك وأى مشكلة أفردها فى لحظة وتعامل مع السلاح الأبيض، لكن الدروع إلى من العصور الوسطى والكلام ده مش ينفع، ونبص نلاقى الناس فى الميكروباصات لابسين عدة الحرب، وأساسا الناس مبتقتش طايقة نفسها دلوقتى وكل واحد يطلع سيفه وتبقى مجزرة، معلشى أعذرنى الواحد فى الحر ده بقى بيخرف.
دا على اساس الي عندهم سيوف وخناجر ومطاوي هنا في المنتدى ماشيين رافعنها في الشارع وفي الاتوبيسات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ولا انا قلت مثلا اني جايبها عشان امشي بيها علطول !!!!!!!
وهو اصلاااااا زمان كانو بيلبسوها علطول ولااوقات الحرب بس!!!!!!!
دي حاجه تبقى مع الواحد وهو داخل خنافه يادوبك زيه زي اي حد عنده سلاح ابيض في البيت وبيطلع يجيب ويخش الخناقة ودا الي العقل بيقولو في استخدام الي قلت عليه مش نلبسها علطول ومش عارف ايه


وبعدين ولااي امريكان استيك انا عندي دراع مفتاح العجل صلب ومتني من ورا يعني ليه ماسكه ولااي استيك تصد ادامه وتحت رجلي علطول في العربية بس دول ملهمش اي علاقه بالفايده من الحاجه الي قلت عليها
يعني واحد داخل عليه بمطوة ياااعم اقل حاجه وانت معاك الاستيك الي بتقول عليها دي لما تبقى ساعتها بقى حاطط الحوار دا ف ايدك مين موقفه هيبقى احسن في حين انه ممكن يهاجمك بكل بساطة ويوصلك ولو قرب منك اي لحطة هيضيعك
انت بتهاجم اصلا فكرة الدروع ازاي وزمان كانت دي حاجه ميستغناش عنها اي جيش
ولحد العصر الي احنا فيه دا في دروع مضادة للرصاص وفي الدروع الي بيمسكها مكافحة الشغب في الامن المركزي









بس السؤال الي محيرني لما انت بتبقى كدا في الحر بتشارك ليه ههههههههههه
amr7 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
سؤال يا جماعة لو سمحتم عن السلاح الابيض ألمهندس7000 الصيد البري وادواته 16 11-06-18 08:28 PM
حد شاف السلاح ده عيون الصقر12 ادوات الصيد الثقيله 17 11-06-10 06:18 PM
رحله العيد والقمرى الابيض المطوق Gamohunter صور وفيديو الصيد ورحلاته 17 10-09-26 11:37 PM
كلاكيت تاني مره ( السلاح الابيض ) ع الخفيف noricawy isa صور وفيديو الصيد ورحلاته 11 10-03-13 11:16 PM
صور بعض السلاح الابيض w-m-a صور وفيديو الصيد ورحلاته 8 10-01-26 01:17 PM


الساعة الآن 10:47 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir