![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 | |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: الجيزه
المشاركات: 421
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() |
اقتباس:
وكل واحد له حق التظاهر والاعتصام ويا اخى حسن اسلوبك وكن مهذبا فى الحديث وما تقلش العيال قول الشباب الرجاله اللفظ سعد ولا انت اخوانجى من الاخوان الانتهاذيين
__________________
لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 375
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
يعنى انت عمال تقوله اتكلم كويس على الشباب اللى فى التحرير وفى الأخر تشتم الاخوان المسلمين وبتكتب ببنط كبير جدا كأنك بتصرخ فى اللى أمامك! يا أخى مر نفسك بالمعروف اولا ثم مر غيرك به وللعلم وأقسم بالله انا لا انتمى لجماعة اسلامية سوى جماعة المسلمين على السنة ولكن أثارنى التناقض فى كلامك !!!!
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: الجيزه
المشاركات: 421
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() |
اقتباس:
ولكن استفزنى كلامه حيث انه سليط اللسان ومستفذ ولا يعرف ادب الحوار وكلامه يسئ للاخوان ولغيرهم
__________________
لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 375
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
يا أخى لا داعى للاعتذار بس لازم نهدا لان البلد دلوقتى انقسمت نصفين الاسلاميين من ناحية والليبراليين والأقباط من ناحية ويقف على بعد منهم الفلول و الخونة والعملاء وهؤلاء نفسهم ومنى عينهم ان النصفين يخلصوا على بعض وتحصل حرب أهلية ويتم تدمير مصر فهم يشعلون الفتن واحدة تلو الأخرى وانا ضد تخوين اى فئة واى جماعة حتى يثبت ذلك ويتم اعلان الادلة والقرائن على ذلك. وللعلم انا لست ضد تدريب 6 ابريل او غيرهم على قلب نظام الحكم لانهم لو متدربوش مكانوش هيقدروا يقلبوه ولكن المدرب هوا المشكلة ازاى امريكا بتاخد مبارك بالحضن وبالايد التانية بتقلب نظام حكمه وهو من اكبر حلفائهم يبقى غرضهم ايه وناويين على ايه وبيستخدموا الشباب ده لتحقيق اى اهداف او مأرب؟؟؟؟؟؟؟؟ فى النهاية يجب علينا نحن الشعب الغير مسيس ان نعمل على التهدئة واعمال العقل والحوار البناء وعدم الدخول فى مهاترات تزيد من الفرقة والتشاحن بيننا. وشكرا لكم
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: May 2011
المشاركات: 219
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() |
اقتباس:
|
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 292
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
ملحوظة أنا أيضا لست من الإخوان لكني والحمد لله انتمي للإسلام موضوعاً وليس اسماً فقط!! |
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: الجيزه
المشاركات: 421
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() |
اقتباس:
ويسيب والباقى انا مسلم وموحد بالله
__________________
لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| الجيش بيضرب الناس عندنا يا جدعان | kiko_2015 | الموضوعات العامه | 21 | 11-07-26 10:30 PM |
| فيديو معارضة الجيش لمسيرة العباسية أمس | elexlns1 | الموضوعات العامه | 2 | 11-07-23 09:39 PM |
| احذرو قنابل الفتنة | خالدحامد | الموضوعات العامه | 3 | 11-07-08 11:54 AM |
| إهداء الى الأستاذ/ عمرو ناصر | memocco | ادوات الصيد الثقيله | 4 | 11-05-30 02:52 AM |
| أين يتم تسليم سلاح ضابط الجيش بعد وفاته ؟ | monismod | ادوات الصيد الثقيله | 22 | 11-05-13 10:25 AM |