الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-07-25, 02:22 AM   #1
hamam
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية hamam
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: الجيزه
المشاركات: 421
معدل تقييم المستوى: 8
hamam مستواه غير معروف
Thumbs down رد: إهداء لمشعلى الفتنة بين الجيش والشعب

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مسافر عبر البرارى مشاهدة المشاركة
وانا معاك اخى الفاضل ياريت البلد تهدى وتستقر ويجع الامن والامان للشارع من تانى
بس لو العيال اللى فى التحرير دول يمشوا بس ويبطلوا كل جمعة يطلعوا بسمى جديد وكلة يروح بيتة
والله هيكون اسعد يوم فى حياتنا وحتى البلاد اللى عايزة الثورة المصرية تفشل دية لما هيلقونا استقرنا بقة وعرفنا مخططهم الخبيث هما كمان هينسونا بقة ونعيش حياتنا مستقريين
يا اخى ما تخليك فى حالك مالك انت وبتوع التحرير
وكل واحد له حق التظاهر والاعتصام
ويا اخى حسن اسلوبك وكن مهذبا فى الحديث
وما تقلش العيال قول الشباب الرجاله اللفظ سعد
ولا انت اخوانجى من الاخوان الانتهاذيين
__________________
لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
hamam غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-25, 03:31 AM   #2
saskon
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 375
معدل تقييم المستوى: 8
saskon في بداية الطريقsaskon في بداية الطريقsaskon في بداية الطريقsaskon في بداية الطريقsaskon في بداية الطريقsaskon في بداية الطريق
افتراضي رد: إهداء لمشعلى الفتنة بين الجيش والشعب

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamam مشاهدة المشاركة
يا اخى ما تخليك فى حالك مالك انت وبتوع التحرير
وكل واحد له حق التظاهر والاعتصام
ويا اخى حسن اسلوبك وكن مهذبا فى الحديث
وما تقلش العيال قول الشباب الرجاله اللفظ سعد
ولا انت اخوانجى من الاخوان الانتهاذيين
يعنى انت عمال تقوله اتكلم كويس على الشباب اللى فى التحرير وفى الأخر تشتم الاخوان المسلمين وبتكتب ببنط كبير جدا كأنك بتصرخ فى اللى أمامك! يا أخى مر نفسك بالمعروف اولا ثم مر غيرك به وللعلم وأقسم بالله انا لا انتمى لجماعة اسلامية سوى جماعة المسلمين على السنة ولكن أثارنى التناقض فى كلامك !!!!
saskon غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-25, 03:41 AM   #3
hamam
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية hamam
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: الجيزه
المشاركات: 421
معدل تقييم المستوى: 8
hamam مستواه غير معروف
افتراضي رد: إهداء لمشعلى الفتنة بين الجيش والشعب

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saskon مشاهدة المشاركة
يعنى انت عمال تقوله اتكلم كويس على الشباب اللى فى التحرير وفى الأخر تشتم الاخوان المسلمين وبتكتب ببنط كبير جدا كأنك بتصرخ فى اللى أمامك! يا أخى مر نفسك بالمعروف اولا ثم مر غيرك به وللعلم وأقسم بالله انا لا انتمى لجماعة اسلامية سوى جماعة المسلمين على السنة ولكن أثارنى التناقض فى كلامك !!!!
اعتزر منك يا اخى
ولكن استفزنى كلامه
حيث انه سليط اللسان ومستفذ ولا يعرف ادب الحوار
وكلامه يسئ للاخوان ولغيرهم
__________________
لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
hamam غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-25, 03:57 AM   #4
saskon
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 375
معدل تقييم المستوى: 8
saskon في بداية الطريقsaskon في بداية الطريقsaskon في بداية الطريقsaskon في بداية الطريقsaskon في بداية الطريقsaskon في بداية الطريق
افتراضي رد: إهداء لمشعلى الفتنة بين الجيش والشعب

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hamam مشاهدة المشاركة
اعتزر منك يا اخى
ولكن استفزنى كلامه
حيث انه سليط اللسان ومستفذ ولا يعرف ادب الحوار
وكلامه يسئ للاخوان ولغيرهم
يا أخى لا داعى للاعتذار بس لازم نهدا لان البلد دلوقتى انقسمت نصفين الاسلاميين من ناحية والليبراليين والأقباط من ناحية ويقف على بعد منهم الفلول و الخونة والعملاء وهؤلاء نفسهم ومنى عينهم ان النصفين يخلصوا على بعض وتحصل حرب أهلية ويتم تدمير مصر فهم يشعلون الفتن واحدة تلو الأخرى وانا ضد تخوين اى فئة واى جماعة حتى يثبت ذلك ويتم اعلان الادلة والقرائن على ذلك. وللعلم انا لست ضد تدريب 6 ابريل او غيرهم على قلب نظام الحكم لانهم لو متدربوش مكانوش هيقدروا يقلبوه ولكن المدرب هوا المشكلة ازاى امريكا بتاخد مبارك بالحضن وبالايد التانية بتقلب نظام حكمه وهو من اكبر حلفائهم يبقى غرضهم ايه وناويين على ايه وبيستخدموا الشباب ده لتحقيق اى اهداف او مأرب؟؟؟؟؟؟؟؟ فى النهاية يجب علينا نحن الشعب الغير مسيس ان نعمل على التهدئة واعمال العقل والحوار البناء وعدم الدخول فى مهاترات تزيد من الفرقة والتشاحن بيننا. وشكرا لكم
saskon غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-25, 06:36 AM   #5
نور المسلم
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المشاركات: 219
معدل تقييم المستوى: 7
نور المسلم مستواه غير معروف
افتراضي رد: إهداء لمشعلى الفتنة بين الجيش والشعب

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saskon مشاهدة المشاركة
يا أخى لا داعى للاعتذار بس لازم نهدا لان البلد دلوقتى انقسمت نصفين الاسلاميين من ناحية والليبراليين والأقباط من ناحية ويقف على بعد منهم الفلول و الخونة والعملاء وهؤلاء نفسهم ومنى عينهم ان النصفين يخلصوا على بعض وتحصل حرب أهلية ويتم تدمير مصر فهم يشعلون الفتن واحدة تلو الأخرى وانا ضد تخوين اى فئة واى جماعة حتى يثبت ذلك ويتم اعلان الادلة والقرائن على ذلك. وللعلم انا لست ضد تدريب 6 ابريل او غيرهم على قلب نظام الحكم لانهم لو متدربوش مكانوش هيقدروا يقلبوه ولكن المدرب هوا المشكلة ازاى امريكا بتاخد مبارك بالحضن وبالايد التانية بتقلب نظام حكمه وهو من اكبر حلفائهم يبقى غرضهم ايه وناويين على ايه وبيستخدموا الشباب ده لتحقيق اى اهداف او مأرب؟؟؟؟؟؟؟؟ فى النهاية يجب علينا نحن الشعب الغير مسيس ان نعمل على التهدئة واعمال العقل والحوار البناء وعدم الدخول فى مهاترات تزيد من الفرقة والتشاحن بيننا. وشكرا لكم
كلام حضرتك محترم جدا وصح مليون المية
نور المسلم غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-25, 03:47 AM   #6
don'tshoot
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية don'tshoot
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 292
معدل تقييم المستوى: 8
don'tshoot في بداية الطريقdon'tshoot في بداية الطريقdon'tshoot في بداية الطريقdon'tshoot في بداية الطريقdon'tshoot في بداية الطريقdon'tshoot في بداية الطريقdon'tshoot في بداية الطريقdon'tshoot في بداية الطريق
افتراضي رد: إهداء لمشعلى الفتنة بين الجيش والشعب

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saskon مشاهدة المشاركة
يعنى انت عمال تقوله اتكلم كويس على الشباب اللى فى التحرير وفى الأخر تشتم الاخوان المسلمين وبتكتب ببنط كبير جدا كأنك بتصرخ فى اللى أمامك! يا أخى مر نفسك بالمعروف اولا ثم مر غيرك به وللعلم وأقسم بالله انا لا انتمى لجماعة اسلامية سوى جماعة المسلمين على السنة ولكن أثارنى التناقض فى كلامك !!!!
يا عم كبر دماغك.... يكفي ان في وسط الحرب علي شريعة ربنا يطلع واحد بيقول علي نفسه مسلم يحارب ناس كل همها في الدنيا تحكيم شريعة ربنا وتنفيذ أوامره (ألا له الخلق والأمر).... ربنا يعافينا من الغشاوة اللي بتجعل الإنسان لا يري الحق من الباطل!

ملحوظة أنا أيضا لست من الإخوان لكني والحمد لله انتمي للإسلام موضوعاً وليس اسماً فقط!!
don'tshoot غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-25, 03:55 AM   #7
hamam
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية hamam
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: الجيزه
المشاركات: 421
معدل تقييم المستوى: 8
hamam مستواه غير معروف
Post رد: إهداء لمشعلى الفتنة بين الجيش والشعب

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة don'tshoot مشاهدة المشاركة
يا عم كبر دماغك.... يكفي ان في وسط الحرب علي شريعة ربنا يطلع واحد بيقول علي نفسه مسلم يحارب ناس كل همها في الدنيا تحكيم شريعة ربنا وتنفيذ أوامره (ألا له الخلق والأمر).... ربنا يعافينا من الغشاوة اللي بتجعل الإنسان لا يري الحق من الباطل!

ملحوظة أنا أيضا لست من الإخوان لكني والحمد لله انتمي للإسلام موضوعاً وليس اسماً فقط!!
ايه ياجماعه هو كل واحد بيخد الكلام اللى على كيفه
ويسيب والباقى
انا مسلم وموحد بالله
__________________
لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
hamam غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
الجيش بيضرب الناس عندنا يا جدعان kiko_2015 الموضوعات العامه 21 11-07-26 10:30 PM
فيديو معارضة الجيش لمسيرة العباسية أمس elexlns1 الموضوعات العامه 2 11-07-23 09:39 PM
احذرو قنابل الفتنة خالدحامد الموضوعات العامه 3 11-07-08 11:54 AM
إهداء الى الأستاذ/ عمرو ناصر memocco ادوات الصيد الثقيله 4 11-05-30 02:52 AM
أين يتم تسليم سلاح ضابط الجيش بعد وفاته ؟ monismod ادوات الصيد الثقيله 22 11-05-13 10:25 AM


الساعة الآن 09:25 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir