![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
Banned
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المشاركات: 161
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() |
انا اصلى مضايق يا اخى الحبيب فاللى بيحصل دة
اقسم بالله انى دمعت امبارح للى حصل دة علشان لما الستات كانت بتغتصب والبنات والناس اللى كانت بتقتل دية ظلما من البلطجية والجيش اول ما نزل الشارع ووقف جنب الثورة من البداية جايين شوية عيال اللى بيطلقوة على نفسهم 6 ابريل وحركة كفاية جايين يهاجموا اعظم جيش فى العالم نقول على كدة اية اخى الحبيب تخيل لو الشرطة انسحبت ومفيش جيش نزل الشارع اصلان كان هيكون وضع مصر واهالينا ومعارفنا مصر كانت هيحكمها بلطجية |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: الجيزه
المشاركات: 421
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() |
اقتباس:
والعيال اللى بتقول عليهم 6 ابريل وحركة كفاية من ايام المظاهرات بتاعة المحله الكبرى وهم ليهم دور فاعل فى الحركه الثوريه وهم دول جذء لا يتجذء من الثوره وسبب ما نحن فيه من تغيير الى الاحسن رغما عن كيد الكائدين فلا تلقو الناس بالباطل والاتهامات والاشاعات لان هذا من الفتنه والفتنه اشد من القتل
__________________
لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| فيديو معارضة الجيش لمسيرة العباسية أمس | elexlns1 | الموضوعات العامه | 2 | 11-07-23 09:39 PM |
| علاج ضربة الشمس | جنرال | عيادة المنتدى | 9 | 11-06-20 07:12 AM |
| ضربة الشمس و اسعافتها الاولية | القناص المصري | عيادة المنتدى | 6 | 10-08-27 01:38 PM |
| قلم ليزر مسافتة 5 كيلو متر بخط واضح | mekymose | سوق المنتدى | 28 | 10-08-12 07:06 AM |
| ايه احسن رش مارسمان ولا عين الشمس ولا الرمايه ولا ايه لبندقيه رمسيس نمره2 | هاوى صيد | الصيد العام | 17 | 10-03-05 08:00 AM |