![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#11 |
|
Banned
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المشاركات: 161
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() |
مهما الناس بتوع العباسية اهالى المنطقة طبعا بس العيال بتوع التحرير دول طلعوا اشاعات ان دول بلطجية علشان اولا اى حد بيعتدى عليهم سواء فى التحرير او فى اى مكان يقولوا علية بلطجى لانهم لو قالوا ان المعتدى دة حد من الشعب هيطلعوا هما الغلطانيين فى اللى بيعملوة لانهم مش عايزين حد يكون معارض لفكرهم الخبيث
ثانيا واكبر دليل انهم كذابين العيال بتوع التحرير دول ان فية شوية عيال منهم قالوا امبارح فى التليفزيون ان اللى جم اعتدوا عليهم فى العباسية بتوع روكسى شفتوا بقة الظلم بتاع شوية الحثالة دول طيب لية هما قالوا ان اللى اعتدوا عليهم بتوع روكسى علشان هما العيال بتوع التحرير دول عارفين ان الناس المحترمة اللى واقفة فى روكسى ضدهم وعايزين الاستقرار للبلد والامن لمصر الحبيبة وطبعا العيال بتوع التحرير الخونة دول مش عايزين كدة هما هدفهم البلد توقع وتنهار لازم يغوروا بقة من التحرير خلى مصر تستقر بقة |
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| فيديو معارضة الجيش لمسيرة العباسية أمس | elexlns1 | الموضوعات العامه | 2 | 11-07-23 09:39 PM |
| علاج ضربة الشمس | جنرال | عيادة المنتدى | 9 | 11-06-20 07:12 AM |
| ضربة الشمس و اسعافتها الاولية | القناص المصري | عيادة المنتدى | 6 | 10-08-27 01:38 PM |
| قلم ليزر مسافتة 5 كيلو متر بخط واضح | mekymose | سوق المنتدى | 28 | 10-08-12 07:06 AM |
| ايه احسن رش مارسمان ولا عين الشمس ولا الرمايه ولا ايه لبندقيه رمسيس نمره2 | هاوى صيد | الصيد العام | 17 | 10-03-05 08:00 AM |