الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-07-23, 08:04 PM   #1
koktal
صياد قديم
 
الصورة الرمزية koktal
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: جمهورية مصر العربية
المشاركات: 1,138
معدل تقييم المستوى: 14
koktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريق
افتراضي رد: هذا هو الاسد

سبحان الله .. من أروع ما يكون .. طب بالمناسبة دى محدش عنده أسد للبيع هههههههه ... شكرا على الفديو الأكثر من رائع ده يا أبو سيف .. تحياتى لك وللجميع ..
__________________
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

سبحان الله والحمد لله ولا اله الا الله والله اكبر

سبحان الله وبحمده عدد خلقه ورضا نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته
koktal غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-23, 08:56 PM   #2
dr_mohasan
صيـــــــاد من الدرجـه الأولـي
 
الصورة الرمزية dr_mohasan
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 2,940
معدل تقييم المستوى: 289
dr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدى
Smile رد: هذا هو الاسد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koktal مشاهدة المشاركة
سبحان الله .. من أروع ما يكون .. طب بالمناسبة دى محدش عنده أسد للبيع هههههههه ... شكرا على الفديو الأكثر من رائع ده يا أبو سيف .. تحياتى لك وللجميع ..
ازيك يا استاذ محمد

عندى أسد كويس وممكن أديهولك , هو بس حجمه صغير شوية وساعات تلاقيه بينونو بس انت ماتاخدش فى بالك
__________________

--------------------------------------------
اللهم صلّ على سيدنا محمد و على آله و صحبه و سلّم
--------------------------------------------
dr_mohasan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-23, 10:58 PM   #3
koktal
صياد قديم
 
الصورة الرمزية koktal
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: جمهورية مصر العربية
المشاركات: 1,138
معدل تقييم المستوى: 14
koktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريق
افتراضي رد: هذا هو الاسد

الله يسلمك, الحمد لله .. إزيك انت يا دكتور محمد طمئنا عليك

الصراحة العرض مغرى بس إوعى يطلع شغال بزمبلك

بس بصراحة .. نصيبك موقعكش فى مره كده مع أسد وجها لوجه للعلاج مثلا أو أى شئ من هذا القبيل؟ مبهزرش والله ..
__________________
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

سبحان الله والحمد لله ولا اله الا الله والله اكبر

سبحان الله وبحمده عدد خلقه ورضا نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته
koktal غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-23, 10:59 PM   #4
dr_mohasan
صيـــــــاد من الدرجـه الأولـي
 
الصورة الرمزية dr_mohasan
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 2,940
معدل تقييم المستوى: 289
dr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدىdr_mohasan عميد بالمنتدى
افتراضي رد: هذا هو الاسد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koktal مشاهدة المشاركة
الله يسلمك, الحمد لله .. إزيك انت يا دكتور محمد طمئنا عليك

الصراحة العرض مغرى بس إوعى يطلع شغال بزمبلك

بس بصراحة .. نصيبك موقعكش فى مره كده مع أسد وجها لوجه للعلاج مثلا أو أى شئ من هذا القبيل؟ مبهزرش والله ..
لا والله لأنى لا أعمل بهذا المجال منذ 10 سنوات
__________________

--------------------------------------------
اللهم صلّ على سيدنا محمد و على آله و صحبه و سلّم
--------------------------------------------
dr_mohasan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-23, 11:02 PM   #5
koktal
صياد قديم
 
الصورة الرمزية koktal
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: جمهورية مصر العربية
المشاركات: 1,138
معدل تقييم المستوى: 14
koktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريقkoktal في بداية الطريق
افتراضي رد: هذا هو الاسد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_mohasan مشاهدة المشاركة
لا والله لأنى لا أعمل بهذا المجال منذ 10 سنوات
يااه .. ليه كده؟
__________________
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم

سبحان الله والحمد لله ولا اله الا الله والله اكبر

سبحان الله وبحمده عدد خلقه ورضا نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته
koktal غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
من قصص مواجهات العرب مع الاسد ادهم محمود محمد الصيد العام 19 10-12-15 04:17 PM
الاسد الطائر super انواع الطرائد ومواسمها 11 10-12-05 12:57 PM
الاسد مندهش salahfareed صور وفيديو الصيد ورحلاته 2 09-12-09 12:49 PM


الساعة الآن 09:27 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir