![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#11 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: جمهورية مصر العربية
المشاركات: 1,138
معدل تقييم المستوى: 14 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
أنا شايف إن الناس بتزيد عدد مشاركاتهم فى الموضوع بدون تحقيق أى هدف لأن التوضيح والإعتذار إتكتبوا فى أول المشاركات لكن *أطالب المشرفين على هذا القسم حذف الموضوع لرجوع كامل الأعضاء المشاركين فيه إلى عدد مشاركاتهم الأصلية* .. وأحب أوضحلك يا مستر x إن الراجل ده لو مش محترم زى ما بتوصفه كان رد عليك .. لأنه هيهزء نفسه لو رد .. وعيب طبعا تقول على راجل من دور والدك كلام زى ده .. ترضى حد يوصف والدك انتا بالشكل ده؟؟ (أكيد لأ) .. وهو من وجهة تظره إن الفديو إباحى .. يبقى كان الأفضل توضح بطريقة أطيب مما أوضحت أنت بها فى الأول .. ليكون مستوى الحوار متقبل وراقى .. أما بخصوص ذكرك أن المنتدى أصبح للسنية ...(فأقول لك أنك سنـــــى رغما عن أنفك وأنا سنــــى رغما عن أنفى والجميع على السنه رغما عن أنوفهم)... وإلا لا وجود لرسول الله لأننا لسنا على سنته .. والخطأ خطأك فى بادئ الأمر لأن المنتدى لا يحتاج للفديوهات الفكاهية وده بينطبق على أعضاء كتيـــر بدون ذكر أسمائهم .. وإذا أردت الفكاهه (فياريت تنقى أفضل من كده لتجنب الشبهات) .. أنا حبيت أوضح .. لن أشارك فى الموضوع مره أخرى *وأطلب الحذف*...
__________________
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
سبحان الله والحمد لله ولا اله الا الله والله اكبر سبحان الله وبحمده عدد خلقه ورضا نفسه وزنة عرشه ومداد كلماته |
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| رد على شكوى من الاداره محمد بيه عثمان | محمد ياقوت | الموضوعات العامه | 38 | 11-06-21 04:15 PM |
| الى الاداره و الاعضاء مهم جدا | fidodido | الصيد العام | 4 | 11-04-06 07:47 PM |
| رجاء من اعضاء الاداره الكرام | هشام سمير | الموضوعات العامه | 6 | 10-08-15 10:07 PM |