![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 45
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() ![]() |
انا قبل كده حصل معايا موقف مع السجلابي الي في محطه الرمل... انا عارف انهم حرميه و بيغلو في الحاجه دخلت سالت علي علبه الرش الجامو عندهم و انا عارف ان العلبه ب 30 راح الواد قيلي العلبه ب 60 يعني الضعف بصراحه مقدرتش اسكت و رحت واقف في نص المحل وقيلو يعني هي في كل حته ب30 و انتا يعني بتغلي عليا الضعف ... راح الواد اتحرج وكان في زباين وصوته وطي اوي و قلي خلاص روح جبها ب30 قلتله ده اكيد يعني مش حجيب حاجه من عندكم...
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 1,010
معدل تقييم المستوى: 12 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
وفي الاول فكرته بيقولي 150 قولت غاليه بس لو نظيفه مفيش مشكله ادفع اكتر كمان لما سالته تاني قالي 350 جنيه بصتله بتعجب وسبته ومشيت وفعلا السجلابي استغلال فوق الوصف, بس الميزه الوحيده ان معاملتهم كويسه
__________________
|
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| بنسبه لسعر للي كان عارض طبنجة لوجر 1936 | ابوا عابد | محدثات الصوت | 12 | 11-09-29 03:16 PM |
| بنسبه لسعر للي كان عارض طبنجة لوجر 1936 | ابوا عابد | محدثات الصوت | 6 | 11-07-13 01:54 PM |
| سبحان الله الهدوء ينزل علي الحيوان عند سماع اسم الله | mido | الموضوعات العامه | 3 | 11-07-04 10:10 AM |
| بعض القصائد فى حب الله ( هدية للاخ الفاضل الحاج / عرفة ولكل اعضاء المنتدى حفظهم الله ) | ادهم محمود محمد | الصيد العام | 9 | 10-12-21 02:27 PM |