الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-07-19, 09:53 PM   #1
sayedlabib
صياد قديم
 
الصورة الرمزية sayedlabib
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: القاهره
المشاركات: 1,669
معدل تقييم المستوى: 16
sayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريق
افتراضي رد: بنسبه لفتح الله فرع اسكندرية

مبروك يا ابو حميد على الطلقات بس اعتقد ان الاوماريكس هى اللى ب 6 ودلوقتى ببتباع ب 7 اما النوع ده فاعتقد انه ب 5 جنيه على الاكثر
__________________
لا ايمان لمن لا امانة له ولا دين لمن لا عهد له
sayedlabib غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-19, 11:52 PM   #2
gamopt80
صياد قديم
 
الصورة الرمزية gamopt80
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 1,010
معدل تقييم المستوى: 12
gamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريق
افتراضي رد: بنسبه لفتح الله فرع اسكندرية

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayedlabib مشاهدة المشاركة
مبروك يا ابو حميد على الطلقات بس اعتقد ان الاوماريكس هى اللى ب 6 ودلوقتى ببتباع ب 7 اما النوع ده فاعتقد انه ب 5 جنيه على الاكثر
الله يبارك يا ابو السيد
ونسبه لسعر الطلقه عادي لو هي ب5 جنيه اساسا, بس الفكره اني دخت على اي نوع طلق الماني في اسكندرية ملقتش
ولما هيما قالي ان فرع محطة الرمل عندهم الطلق ده, روحت وانا متوقع معاملة وحشه بس قولت اجرب
ولكن لقيت معاملتهم محترمه (ودا المفروض يكون الطبيعي والعادي) فا حبيت انقل الي شوفته من باب الانصاف والحق
__________________
استمع لاجمل اصوات القرآن الكريم
www.tvquran.com
gamopt80 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
بنسبه لسعر للي كان عارض طبنجة لوجر 1936 ابوا عابد محدثات الصوت 12 11-09-29 03:16 PM
بنسبه لسعر للي كان عارض طبنجة لوجر 1936 ابوا عابد محدثات الصوت 6 11-07-13 01:54 PM
سبحان الله الهدوء ينزل علي الحيوان عند سماع اسم الله mido الموضوعات العامه 3 11-07-04 10:10 AM
بعض القصائد فى حب الله ( هدية للاخ الفاضل الحاج / عرفة ولكل اعضاء المنتدى حفظهم الله ) ادهم محمود محمد الصيد العام 9 10-12-21 02:27 PM


الساعة الآن 07:48 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir