![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: القاهره
المشاركات: 1,669
معدل تقييم المستوى: 16 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
مبروك يا ابو حميد على الطلقات بس اعتقد ان الاوماريكس هى اللى ب 6 ودلوقتى ببتباع ب 7 اما النوع ده فاعتقد انه ب 5 جنيه على الاكثر
__________________
لا ايمان لمن لا امانة له ولا دين لمن لا عهد له |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 1,010
معدل تقييم المستوى: 12 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
ونسبه لسعر الطلقه عادي لو هي ب5 جنيه اساسا, بس الفكره اني دخت على اي نوع طلق الماني في اسكندرية ملقتش ولما هيما قالي ان فرع محطة الرمل عندهم الطلق ده, روحت وانا متوقع معاملة وحشه بس قولت اجرب ولكن لقيت معاملتهم محترمه (ودا المفروض يكون الطبيعي والعادي) فا حبيت انقل الي شوفته من باب الانصاف والحق
__________________
|
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| بنسبه لسعر للي كان عارض طبنجة لوجر 1936 | ابوا عابد | محدثات الصوت | 12 | 11-09-29 03:16 PM |
| بنسبه لسعر للي كان عارض طبنجة لوجر 1936 | ابوا عابد | محدثات الصوت | 6 | 11-07-13 01:54 PM |
| سبحان الله الهدوء ينزل علي الحيوان عند سماع اسم الله | mido | الموضوعات العامه | 3 | 11-07-04 10:10 AM |
| بعض القصائد فى حب الله ( هدية للاخ الفاضل الحاج / عرفة ولكل اعضاء المنتدى حفظهم الله ) | ادهم محمود محمد | الصيد العام | 9 | 10-12-21 02:27 PM |