الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاسلحه > الورشة

الورشة صيانه البنادق واصلاح مشاكلها الفنيه.

 
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-07-14, 03:16 AM   #3
hamam
صياد نشيط
 
الصورة الرمزية hamam
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: الجيزه
المشاركات: 421
معدل تقييم المستوى: 8
hamam مستواه غير معروف
افتراضي رد: دائرة الليزر

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة yossef el masry مشاهدة المشاركة
يا باشا الموضوع بسيط جدا تاكد من قطبية لد اليزر عند التوصيل
وصل ال سي دي وقم بقياس الفولت الذي يعمل علية اللد اذا كان 5 فولت مضبوط تماما
جرب تشغيل الائرة علي بور سبلاي الكمبوتر وتاكد من سلامته في التشغيل ثم عمل دائرة ريجليتر 5 فوات(7805)
اذا مكنش 5 فولت بالضبط يكفي التشغيل ببطارية عادية
مش هى دى المشكله
المشكله انى عملت 3 دوائر مختلفه
ولم اصل الى نتيجه
مع انى جربت على لد عادى واشتغلت
__________________
لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
hamam غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
 

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
ضبط نيشان البندقية برشةواحدة (قلم الليزر) essam assem بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 33 11-07-23 02:53 AM
استفسار عن الليزر والكشاف H_SRM بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 10 11-06-27 04:27 PM
الليزر الاخضر 123mmn بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 10 11-05-20 09:20 PM
المصريين عملوا الليزر رد دوت kemohabib الصيد العام 19 11-04-26 06:25 PM
اخيرا اشتريت الليزر الاخضر noricawy isa صور وفيديو الصيد ورحلاته 16 11-02-16 12:27 AM


الساعة الآن 05:57 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir