الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت

محدثات الصوت محدثات الصوت.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-07-14, 03:15 AM   #1
TITODJ
Banned- عضو سئ السمعه و يحذر التعامل معه معروف بأسم تامر - محمد لاشين

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: طنطا
المشاركات: 536
معدل تقييم المستوى: 0
TITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معهTITODJ غير ثقه يجب الحذر فى التعامل معه
إرسال رسالة عبر MSN إلى TITODJ إرسال رسالة عبر Yahoo إلى TITODJ
افتراضي رد: فوارغ طلقات

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الشبح المصرى مشاهدة المشاركة
على فكرة انا استنيتك كتير اوى وانت قولتلى نص ساعة والنص ساعة دى رمت معاك اربع ساعات اكيد مش هفضل مربوط طول اليوم وعلى فكرة فى موضوع للاخ مازنجر كان كاتب عليك ان مواعيدك مش كويسة مش انا على فكرة انا بحترم مواعيدى وكلمتى اوى
شوفت بقى كما تددين تددان ههههههههههههه اللى عملتوة فية وخلتنى اجيلك من طنطا الى اسكندرية على الفاضى وغرمتنى مواصلات واتصلات اتعمل فيك بس انا مش مسمحك فى الفلوس اللى صرفتها على الفاضى وكما تددين تددان
TITODJ غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-14, 05:26 AM   #2
ramyhekal
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية ramyhekal
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: كفرالشيخ
المشاركات: 719
معدل تقييم المستوى: 12
ramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريقramyhekal في بداية الطريق
افتراضي رد: فوارغ طلقات

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة titodj مشاهدة المشاركة
شوفت بقى كما تددين تددان ههههههههههههه اللى عملتوة فية وخلتنى اجيلك من طنطا الى اسكندرية على الفاضى وغرمتنى مواصلات واتصلات اتعمل فيك بس انا مش مسمحك فى الفلوس اللى صرفتها على الفاضى وكما تددين تددان
قدر الله وما شاء فعل والحمد لله انك رجعت بالسلامه
انا مقدر شعورك لان حصل معايا نفس الموقف بالظبط
بس انت عرفت الشخص اللى عمل معاك كده
انا بقى كان كله بالتليفون
عادى قول حسبى الله ونعم الوكيل
وماتخافش ربنا هايقصتلك منه لو فعلا ظلمك وعطلك وغرمك
ramyhekal غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
طلقات بلى eng.mahmoud محدثات الصوت 5 11-06-03 10:50 PM
طلقات بلى eng.mahmoud سوق المنتدى 4 11-05-01 05:27 PM
طلقات بلي 9مم moodysein سوق المنتدى 12 11-04-10 04:36 AM


الساعة الآن 11:13 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir