![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
Banned- عضو سئ السمعه و يحذر التعامل معه معروف بأسم تامر - محمد لاشين
|
شكرا اوى ليك على احترام المواعيد علشان لما نتفق على مسدس وتجبنى من طنطا للقاهرة مع انك متصل بية وانا فى القطر وعارف انى جاى فى السكة متحترمشى ميعادك انا بعتبرها خيانة جامدة اوى وعند احترام للمواعيد وانا عندى 1500 طلقة فارغة بس مش ادهملك حتى ولو بمليون جنية |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المشاركات: 413
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Banned- عضو سئ السمعه و يحذر التعامل معه معروف بأسم تامر - محمد لاشين
|
يا راجل بطل كدب واكيد ربنا شاهد على كدبك دة وكمان شاهد على كلامى دة كان ميعادنا بليل وانا جيتلك بدرى خالص وكانت الساعة 2 الظهر وكان بينا اتصالات على طول بامارة لما اتصلت بية وانا كنت فى طريقى وقلتلى انت فين قولتلك فى السكة وجايلك وقلتلى ماشى وبعتلى رسالة قولتلى فيها معلشى مش حصل ظروف وناجل الميعاد دة كلام يا راجل اتقى اللة شوية فى مواعيدك وفى كلامك وانا مستعد اثبت كلامى لااعضى وكلامك اللى كلمتهولى فى التليفون مسجلهولك وكمان مسجلك الرسالة ومستعد احطها دة احن حتى داخلين على شهر مفترج اتقى اللة شوية
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| طلقات بلى | eng.mahmoud | محدثات الصوت | 5 | 11-06-03 10:50 PM |
| طلقات بلى | eng.mahmoud | سوق المنتدى | 4 | 11-05-01 05:27 PM |
| طلقات بلي 9مم | moodysein | سوق المنتدى | 12 | 11-04-10 04:36 AM |