الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-07-13, 12:59 AM   #1
pooforever_2010
المشرف العام

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 6,676
معدل تقييم المستوى: 438
pooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: مصر بتموت باسم الثورة

شكرا ا/ احمد
بس هما لازم يقولوا كده
امال حيقولوا ايه عشان يخلقوا العداوة بين العالم ونظامنا الجديد
لانهم حاسسين انه بدأ يقوى
حيقولوا فمصلحه فلسطين ليه هما كده كده دايسيين عليها
دى وجهه نظرى يا ريت متزعلش
__________________
أتمنى تكون فيه معلومه مفيده فموضوعاتى
تحياتى
ابو نور
http://im63.gulfup.com/Q32Z84.jpg
pooforever_2010 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-13, 01:06 AM   #2
ahmadkader
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 1,657
معدل تقييم المستوى: 17
ahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريق
افتراضي رد: مصر بتموت باسم الثورة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة pooforever_2010 مشاهدة المشاركة
شكرا ا/ احمد
بس هما لازم يقولوا كده امال حيقولوا ايه عشان يخلقوا العداوة بين العالم ونظامنا الجديد
لانهم حاسسين انه بدأ يقوى حيقولوا فمصلحه فلسطين ليه هما كده كده دايسيين عليها دى وجهه نظرى يا ريت متزعلش
أنا عمرى ما بزعل من الإختلاف ، بس إتعودت دايما أقرأ اللى بين السطور لأنه بيحمل معانى قد تكون أهم من الكلام الظاهر ، و للتسهيل أنا علمت بالأحمر على الكلام المهم قوى ، و عموما التاريخ بكرة هيقول اللى إحنا مش قادرين نفهمه النهاردة. لعبة السياسة يا أخى معقدة جدا ، مش بالبساطة اللى بيتخيلها معظمنا ، السياسة عاملة زى الكوتشينة فيها كسبان و خسران ، لكن لا ده بيلعب عالمكشوف و لا ده بيلعب عالمكشوف ، كله بيبقى مخبى ورقه ، و لكن اللى عايز أوصله للناس إنه المهم فى النهاية مين اللى هيكسب ،،، بس دى كل الفكرة
ahmadkader غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-13, 01:11 AM   #3
pooforever_2010
المشرف العام

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 6,676
معدل تقييم المستوى: 438
pooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدىpooforever_2010 عميد بالمنتدى
افتراضي رد: مصر بتموت باسم الثورة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkader مشاهدة المشاركة
أنا عمرى ما بزعل من الإختلاف ، بس إتعودت دايما أقرأ اللى بين السطور لأنه بيحمل معانى قد تكون أهم من الكلام الظاهر ، و للتسهيل أنا علمت بالأحمر على الكلام المهم قوى ، و عموما التاريخ بكرة هيقول اللى إحنا مش قادرين نفهمه النهاردة. لعبة السياسة يا أخى معقدة جدا ، مش بالبساطة اللى بيتخيلها معظمنا ، السياسة عاملة زى الكوتشينة فيها كسبان و خسران ، لكن لا ده بيلعب عالمكشوف و لا ده بيلعب عالمكشوف ، كله بيبقى مخبى ورقه ، و لكن اللى عايز أوصله للناس إنه المهم فى النهاية مين اللى هيكسب ،،، بس دى كل الفكرة
بس متنساش البعبع بتاع السياحه التفجيرات
ودى ابسط حاجه من الخسارة لمصر ولا ايه
غير خسارة البرصه والناس اللى هناك اللى مهدده على طول
__________________
أتمنى تكون فيه معلومه مفيده فموضوعاتى
تحياتى
ابو نور
http://im63.gulfup.com/Q32Z84.jpg
pooforever_2010 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
بندقيه باسم المنتدي marwan بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 14 11-07-06 12:46 AM
شهداء الثورة hema777h الموضوعات العامه 11 11-06-26 05:38 AM
اول رحله بعد الثورة محمد يونس صور وفيديو الصيد ورحلاته 28 11-04-11 05:50 PM
حتى بعد الثورة zmbugany الصيد العام 4 11-04-04 02:53 AM


الساعة الآن 04:48 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir