![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 | |
|
خبير اسلحه .& عضو ذهبى
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: أسكندرية
المشاركات: 3,065
معدل تقييم المستوى: 282 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
معنى كده اكيد فى فاتورة مع التليسكوب باسم صاحب الكارت. يبقى ازاى مبعوت هدية وميعرفش ايه اللى فى الطرد؟ الصراحة مافيش احسن منها. اعتقد اسوء الامور سيتم التحفظ على التليسكوب لأن ده حصل قبل كده فى مطار القاهرة. وده رابط الخبر على مصراوى http://www.masrawy.com/News/Cases/Ge...8/airport.aspx وعلى فكرة دى كانت محاولة لتهريب بنادق هوائية وتليسكوب لكن الاخوة العضاء لم يحاولوا تهريبه ولكنه داخل البلد بطريق شرعى (البريد). أن شاء الله ربنا يسترها مع الاخوة الاعضاء والموضوع يعدى على خير. |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Aug 2010
المشاركات: 71
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() |
اقتباس:
دي معلومة سرية. انا باشتري من علي النت علي طول و ده اللي بيحصل معايا بس مش حاجات سلاح معدات دراجات سباق
|
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Nov 2009
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 219
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() |
اقتباس:
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
خبير اسلحه .& عضو ذهبى
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: أسكندرية
المشاركات: 3,065
معدل تقييم المستوى: 282 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Nov 2009
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 219
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() |
ان شاء الله هاروح اسلم نفسى بكره فى مكتب البريد و الموضوع يخلص على خير بأذن الله......
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
صياد قديم
|
اقتباس:
وابقى طمنا عليك بعد ما ترجع عشان ما نقلقش والله المستعان
__________________
. قـبـــل أن تحـكــم علـى إنــسـان .. . إسـمــع منـهُ ... و لا تســمـع عنــهُ .... رَبِّ اغْفِرْ لِي وَلِوَالِدَيَّ وَلِمَنْ دَخَلَ بَيْتِيَ مُؤْمِنًا
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
خبير اسلحه .& عضو ذهبى
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: أسكندرية
المشاركات: 3,065
معدل تقييم المستوى: 282 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Nov 2009
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 219
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() |
اقتباس:
....يأما هارجع بالسكوب و اعيش على ان فعلا فى امل....يأما هاعمل زى ما واحد مش صاحبى قالى ان ابيع البندقيه و اشترى جيتار .
|
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| ايه افضل عروض اسعار في اسكندريه | fesal | محدثات الصوت | 2 | 11-07-03 02:21 PM |
| حاول تضرب الراجل تا | smsmn8888 | الموضوعات العامه | 14 | 11-07-02 08:04 PM |
| اشتريت سكوب من علي النت ووصل | m_mostafa14 | الصيد العام | 33 | 11-05-15 04:12 AM |
| منين اجيب سكوب بسعر كويس من اسكندريه ؟؟؟ | amr saber | سوق المنتدى | 3 | 11-04-28 02:48 PM |
| لما يا جماعة bsa او webly قفلوا مصانعهم اومال الواحد يشترى ايه انجليزى؟ | mada6680 | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 12 | 10-02-02 08:21 AM |