![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| محدثات الصوت محدثات الصوت. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: القاهره
المشاركات: 1,669
معدل تقييم المستوى: 16 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
يا ريت يا احمد تحط صورة الطلقة عشان نستفيد لان الموضوع ده بجد حساس ومحتاج فهم قوى انواع بتحشر مع ناس وانواع بتشتغل حلو جدا عايزين نساعد بعض كلنا لحد مانعرف ايه افضل حاجه لكل مسدس
__________________
لا ايمان لمن لا امانة له ولا دين لمن لا عهد له |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 1,010
معدل تقييم المستوى: 12 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
تقريبا يا سيد دي احسن انواع التركي , لاني لما سالته قالي مفيش غير تركي , قلتله بيحشر قالي في نوع تاني تركي بس ممتاز جدا, وقالي اسمه بس مش فاكر , واول مره جربت حشر معايا اول طلقه لان المسدس كان جديد والاجزاء بتتشد بالعافيه بس مع تليين المسدس وتزييته مبقاش بيحشر انا طبعا معرفش اسم الطلق دي ايه لاني جايب 20 واحده من غير العلبه, فلو حد يعرف اسمها ياريت يقولي مع العلم ان الطلقه تقفلها كويس ومعدنها قوي ,وصوتها قوي جدا, يعيبها ان الفتحه من قدام ديقه يادوب تحشر فيها بليه مقاس 2
__________________
|
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| فيديو الطلقات الالمانى مع البلية ال5 مللى للبلو سى 06 فقط | sayedlabib | محدثات الصوت | 60 | 11-07-09 01:00 AM |
| طلقات 9 ملى حى | شهريار | ادوات الصيد الثقيله | 17 | 11-06-23 01:31 PM |
| مشكله للبلو سي | bravehro1 | محدثات الصوت | 5 | 11-06-19 10:16 PM |
| ما هي افضل افضل طريقة لضبط بندقية ( norica cal 5.5 ( 22 | blacklight | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 2 | 11-05-29 08:26 PM |