الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > سوق المنتدى > محدثات الصوت

محدثات الصوت محدثات الصوت.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-07-10, 12:01 PM   #1
sayedlabib
صياد قديم
 
الصورة الرمزية sayedlabib
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: القاهره
المشاركات: 1,669
معدل تقييم المستوى: 16
sayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريقsayedlabib في بداية الطريق
افتراضي رد: افضل طلقات للبلو سى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gamopt80 مشاهدة المشاركة
سيد باشا شكرا على النصايح الحلوه دي
بس تصدق اني ضربت كذا مره بالطلق التركي الرصاصي الفاتح وشغال تمام ومبيحشرش!
ولسه مجرب طلقه بلي بيه من شويه, طبعا جايلي صداع من صوتها وداني وجعاني جدا
يا ريت يا احمد تحط صورة الطلقة عشان نستفيد لان الموضوع ده بجد حساس ومحتاج فهم قوى انواع بتحشر مع ناس وانواع بتشتغل حلو جدا عايزين نساعد بعض كلنا لحد مانعرف ايه افضل حاجه لكل مسدس
__________________
لا ايمان لمن لا امانة له ولا دين لمن لا عهد له
sayedlabib غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-10, 01:20 PM   #2
gamopt80
صياد قديم
 
الصورة الرمزية gamopt80
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 1,010
معدل تقييم المستوى: 12
gamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريقgamopt80 في بداية الطريق
افتراضي رد: افضل طلقات للبلو سى

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sayedlabib مشاهدة المشاركة
يا ريت يا احمد تحط صورة الطلقة عشان نستفيد لان الموضوع ده بجد حساس ومحتاج فهم قوى انواع بتحشر مع ناس وانواع بتشتغل حلو جدا عايزين نساعد بعض كلنا لحد مانعرف ايه افضل حاجه لكل مسدس
دي صور الطلقه
تقريبا يا سيد دي احسن انواع التركي , لاني لما سالته قالي مفيش غير تركي , قلتله بيحشر قالي في نوع تاني تركي بس ممتاز جدا, وقالي اسمه بس مش فاكر , واول مره جربت حشر معايا اول طلقه لان المسدس كان جديد والاجزاء بتتشد بالعافيه بس مع تليين المسدس وتزييته مبقاش بيحشر
انا طبعا معرفش اسم الطلق دي ايه لاني جايب 20 واحده من غير العلبه, فلو حد يعرف اسمها ياريت يقولي
مع العلم ان الطلقه تقفلها كويس ومعدنها قوي ,وصوتها قوي جدا, يعيبها ان الفتحه من قدام ديقه يادوب تحشر فيها بليه مقاس 2
الصور المصغرة للصور المرفقة
اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	Photo0591.jpg‏
المشاهدات:	192
الحجـــم:	61.5 كيلوبايت
الرقم:	17255   اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	Photo0593.jpg‏
المشاهدات:	164
الحجـــم:	63.1 كيلوبايت
الرقم:	17256   اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	Photo0594.jpg‏
المشاهدات:	173
الحجـــم:	63.1 كيلوبايت
الرقم:	17257   اضغط على الصورة لعرض أكبر

الاســـم:	Photo0596.jpg‏
المشاهدات:	206
الحجـــم:	59.8 كيلوبايت
الرقم:	17258  
__________________
استمع لاجمل اصوات القرآن الكريم
www.tvquran.com
gamopt80 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
فيديو الطلقات الالمانى مع البلية ال5 مللى للبلو سى 06 فقط sayedlabib محدثات الصوت 60 11-07-09 01:00 AM
طلقات 9 ملى حى شهريار ادوات الصيد الثقيله 17 11-06-23 01:31 PM
مشكله للبلو سي bravehro1 محدثات الصوت 5 11-06-19 10:16 PM
ما هي افضل افضل طريقة لضبط بندقية ( norica cal 5.5 ( 22 blacklight بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها 2 11-05-29 08:26 PM


الساعة الآن 01:04 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir