![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الصيد بالكلاب كل ما يخص كلاب الصيد. |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
#2 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الاسكندرية
المشاركات: 925
معدل تقييم المستوى: 12 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
بص ياباشا انا ابن خالتى معاة كلب جيرمن شيبرد اصلى جايبة وهو عند سنة ونص وطبعا مش واخد عليه
وكان المفروض ان الاسبوع اللى بعد اليوم دا يودية يحرص عمارة فكل اللى عملة انة كان بيربطة فى ماسورة فى المنور وينزل عليه ضرب بس ميعورهوش ولا يكسرو طبعا وبعد كدة يحطلة طبق مليااااان فرااااخ وتانى يوم يعمل معاة نفس الحكاية لغاية نهاية الاسبوع كان بيمشى معاة بدون سلسلة وانتا مخطئ بالنسبة لقولك ان الجيرمن بطئ بالعكس دة لو بطئ مكنش هيبقى منة تبع الشرطة وطبعا بيفرق كلب عن كلب التدريب وان كان اصلى ام لا . واتمنى ان تكون قد استفدت واى استفسار انا فى الخدمة
__________________
حسبنا الله ونعم الوكيل
|
|
|
|
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| عايز اعرف معلومة ؟ | Mego | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 5 | 11-06-24 04:32 PM |
| عايز اعرف | woody | محدثات الصوت | 6 | 11-04-24 03:12 AM |
| عايز اعرف سعر البررونى 92 ؟؟ | Peace Missile | سوق المنتدى | 2 | 11-04-23 12:49 PM |
| عايز اعرف السبب ايه | man.man115 | بنادق ضغط الهواء ومتعلقاتها | 9 | 10-08-26 12:00 PM |
| انا عايز اعرف ماكن صيد | wael_496 | الورشة | 7 | 10-03-11 06:14 AM |