![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
Banned
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 132
معدل تقييم المستوى: 0 ![]() ![]() ![]() ![]() |
حبيبى انا مقصدكش انتا خالص والله
انا بقول عموما انا عمرى ما اغلط فى حد على المنتدى دة انا بعتبر الكل هنا اخواتى انا بقول عموما لان انا قريت اخبار كتير عن اعتداء ناس على الشرطة لما ابتدت تنزل الشارع بعد الثورة وكان فية حركة اهالى البلطجية بيعملوها بس اتعرفت خلاص وهى ان لما بيجى يتم القبض على احد ذويهم من البلطجية كانوا بيشحنوا الناس الى ماشية فى الشارع ضد الشرطة على اساس الذى يتم القبض علية دة واحد مظلوم وتبين بعد كدة ان دول كانوا اهالى البلطجية انا معاك يا اخى الفاضل فى ان الشرطة ليها تجوزات بس صدقينى مش الشرطة كلها فية الكويس وفية الوحش وعمر ما ضابط او عسكرى هيعتدى على حد مظلوم طيب لمصلحة مين طيب اهو النظام اتخلع خلاص ومحدش موجود اللى يحميهم دلوقتى بقة لما هنشوف واحد بيحكى حكاية عن انة اتظلم من الشرطة وانهم اعتدوا علية طيب اشمعنى دة اللى اعتدوا علية ومعتدوش على او عليك او على اللى كان واقف جنبة لحظة القبض علية انا عايز اءقول ان المجرمين والبلطجية فى مصلحتهم انهيار الداخلية ولو حصل كدة صدقونى البلد هتتدخل فى طريق مظلم وهتهتك اعراض النساء والسرقات هتنتشر والقتل هيزيد عايزين نسامح الشرطة يا اخوانا فى الوقت الحالى ومفيش داعى للعتاب دلوقتى |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
المشرف العام
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 6,676
معدل تقييم المستوى: 438 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
احترم وجهه نظرك رغم الاختلاف طيب ايه رايك فحادذه جامعه الدول لما الظابط ضرب بنت بحجه انها مش لابسه حجاب دى برضه كانت مجرمه ولا دى من اختصاصاته اصلا تحياتى
__________________
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
صياد متقدم
|
إخوانى الافاضل ,لكل ثورة ثمن و لان أعداء الثورة سيحاولون بشتى الطرق لإفشالها ,حتى تمر الثورة بخسارة كبيرة وثمن اكبر ويندم الشعب على القيام بها ,كما تقولون الان ,ما رائيكم فى ثورة ليبيا و اليمن ومدى الخراب فى ليبيا ,هل نقول الشعب الليبى غلطان أنه قام بالثورة ,و خرب البلد أم نقول أعداء الشعب الليبى أحكموا قبضتهم على الثورة لإستنزافها و إفشالها ,إخوانى أعداء الثورة كثر ولابد من القضاء عليهم سريعا حتى لا تتفاقم الخسائر وتستنزف الثورة, و من أمثال أعداء الثورة رجال الاعمال المتورطون ورجالهم الموجدون خارج السجون ينشرون الفوضى والرعب,كذلك قيادات الشرطة التى طالما حمت الفاسدين ونكلت بالامنين من أجل عيون النظام السابق و أعوانه من رجال الاعمال والفاسدين
__________________
[INDENT] الـــــدنــــيــــــا إذا حـلـت أوحــلــت وإذا كــــســت أوكــســت وإذا أيــــنـــعـــــت نـــعـــــت وكم من قـبـور تبنى ونحـن ما تـبـنـــا وكم من مريـض عـدنا ونحن مـا عـدنـــا وكـم مــن مــلـك رفعـت لـه علامات فـلـما علا ،، مات
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
المشرف العام
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 6,676
معدل تقييم المستوى: 438 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
اتمنى اتشرف بمعرفه سيادتك تحياتى
__________________
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
صياد متقدم
|
الشرف لى أخى الكريم
__________________
[INDENT] الـــــدنــــيــــــا إذا حـلـت أوحــلــت وإذا كــــســت أوكــســت وإذا أيــــنـــعـــــت نـــعـــــت وكم من قـبـور تبنى ونحـن ما تـبـنـــا وكم من مريـض عـدنا ونحن مـا عـدنـــا وكـم مــن مــلـك رفعـت لـه علامات فـلـما علا ،، مات
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
المشرف العام
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 6,676
معدل تقييم المستوى: 438 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
بعد اذنكم بصوا كده
عشان تعرفوا ان الشرطه فيها (بعض وليس الكل ) ناس مش مسئوله http://www.youm7.com/News.asp?NewsID...=203&IssueID=0 تحياتى
__________________
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
المشرف العام
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 6,676
معدل تقييم المستوى: 438 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
__________________
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| سبحان الله الهدوء ينزل علي الحيوان عند سماع اسم الله | mido | الموضوعات العامه | 3 | 11-07-04 10:10 AM |
| قصه رسول الله صلي الله عليه وسلم مع النخله | هشام عزب | الصيد العام | 5 | 11-06-14 04:04 PM |
| رشاشات صوت و حسبى الله و نعم الوكيل فى دى بلد | memocco | محدثات الصوت | 27 | 11-04-17 09:47 AM |
| أسعار البندقية الكارال فرز اول دبشك خشبى لونة بنى يا أستاذ هشام سمير ارجو سرعة الرد علشان عاوز واحده | messam | محدثات الصوت | 12 | 11-02-28 03:32 PM |
| بعض القصائد فى حب الله ( هدية للاخ الفاضل الحاج / عرفة ولكل اعضاء المنتدى حفظهم الله ) | ادهم محمود محمد | الصيد العام | 9 | 10-12-21 02:27 PM |