الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-07-05, 12:18 PM   #1
sultan
صياد قديم
 
الصورة الرمزية sultan
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: الاسكندريه
المشاركات: 1,261
معدل تقييم المستوى: 14
sultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريقsultan في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر ICQ إلى sultan إرسال رسالة عبر MSN إلى sultan إرسال رسالة عبر Yahoo إلى sultan
افتراضي رد: أعذرونى مش عايز أشيل ذنب حد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmadkader مشاهدة المشاركة
و الله حضرتك الموضوع متشابك جدا ، أنا من يعلمونى جيدا يعلموا أننى كنت على طول الخط معارض قصة البلى تماما ، و اللى أقنعنى بالدخول فيها كان أحد الأصدقاء ممن أثق فيهم و فى نواياهم ، المشكلة دايما بيبقى بدايتها دردشة مع أحد الأصدقاء ،، و تنتهى بلمبة حمراء تنور فى دمااااغ الواحد لها علاقة بالبيزنس ،، و للأسف أى إنسان فى الدنيا بيعرف حاجة غيره ميعرفهاش و كمان بيعرف إزاى ينفذها بيبتدى يفكر إزاى يستفيد منها ، لغاية ماتحولنا كلنا ل تجار ، و أنا لا أريد أن يحاسبنى ربنا بذنب أحد ممكن يتضر بسببى بقصد أو بدون قصد
وانتا معايا ان الوضع دلؤتى مبقاش متاح للكلام ده يعنى ممكن اى حد يروح فى داهيه وهوه نيته سليمه انا ممكن اخد من عندك حاجه اعمل بيا نصيبه ولما اتمس جبتها منين جبتها من فلان تعرف تجبهولنا اه اجيبه وتبص تلاقى كمين معمولك وروحت فى داهيه وانتا حسن النيه وبعدين 99/100 من بيوت مصر بقى فيها سلااح بكل انواعه
sultan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-07-05, 12:24 PM   #2
ahmadkader
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المشاركات: 1,657
معدل تقييم المستوى: 17
ahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريقahmadkader في بداية الطريق
افتراضي رد: أعذرونى مش عايز أشيل ذنب حد

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sultan مشاهدة المشاركة
"]وانتا معايا ان الوضع دلؤتى مبقاش متاح للكلام ده يعنى ممكن اى حد يروح فى داهيه وهوه نيته سليمه انا ممكن اخد من عندك حاجه اعمل بيا نصيبه ولما اتمس جبتها منين جبتها من فلان تعرف تجبهولنا اه اجيبه وتبص تلاقى كمين معمولك وروحت فى داهيه وانتا حسن النيه وبعدين 99/100 من بيوت مصر بقى فيها سلااح بكل انواعه[/size]
و الله ده حوار وارد برضه ، ده فيه حتى أحد السادة الأفاضل كلمنى من شوية بيقوللى أصحاب المحلات بتاعة البلى واخدين توجيهات من الجيش و الشرطة مايبيعوش مقاسات معينة للناس إلا لما يسألوا هتستخدمها فى إيه ،، أنا شخصيا كنت نازل شارع الجمهورية من كام يوم أشترى بنطة تيتانيوم ، البنت اللى فى المحل قالتلى طيب يا ريت تسيب رقم تليفون حضرتك و رقم بطاقتك !!

بس و الله ، مش كل ده السبب وراء القرار اللى أخدته بقدر الدافع الداخلى و الخوف على الضرر اللى ممكن يقع على الناس أكتر من الخوف من شئ تانى ، لأن ممكن حتى أى حد محترم يتهور و يستخدم أى حاجة من الحاجات دى فى غير موضعها لحظة تهور مثلا
ahmadkader غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
انا عايز من ده hosam hamza ادوات الصيد الثقيله 17 11-04-21 08:14 PM
عايز طلق 9مم بلي hassan moneer سوق المنتدى 2 11-04-15 12:48 AM
عايز مسدس صوت ahmedfahmy ادوات الصيد الثقيله 3 11-03-28 02:46 AM
عايز اصطاد غر Oonyx انواع الطرائد ومواسمها 36 10-06-07 12:58 PM


الساعة الآن 03:07 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir