![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Nov 2008
المشاركات: 913
معدل تقييم المستوى: 14 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اولا ياكريم فيه فرق بين التعامل مع لاعب مشاكس وله تاريخ من المشاكل في الملاعب ولاعب محترم وخلوق مثل احمد فتحي الحكم بيراعي الجزئيه دي وبيطبق روح القانون وكمان فيه فرق بين ان اللاعب يكون متحمس حماسة لعب (زي ياسر المحمدي امبارح عمل نفس اللي عمله احمد فتحي تقريبا وخد انذار بس ومتطردش) وبين ان اللاعب يظهر عد الاحترام للحكم وده اللي الحكم لازم يقف معاه وقفه قوية عشان مش كل اللعيبه تعمل زيه صح ولا ايه وبالنسه لاخطأ الحكام الزمالك زي ما اتظلم منها استفاد منها وهدف المقاولون والاسماعيلي يشهد وهدف المقاصه في الدور الاول يشهد والتحكيم في كل مكان في العالم بيخطيء وأخطاء تخرج من كأس العالم وبالرغم من كده مش بيعملو ربع اللي بيعملوه اللعيبه عندنا و لا اللي بيعلمو ابراهيم وحسام وياريت تسألو نفسكم سؤال بسيط ايه السبب ان كل مباريات الزمالك بقت فيها مشاكل وخناقات بينما مباريات الاهلي هادئه ومفيهاش اي مشاكل باستثناء مباراته مع الزمالك طبعا؟ ومحدش يقولي عشان الزمالك بيتظلم الزمالك بيعمل مشاكل من الدور الاول وهو الاول علي الدوري
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد قديم
|
ههههههههههههههه ... حبيب قلبي محمد بيك صباح الفل ... لا يا عم أنت بقي مش هرد عليك خااااالص ، مش هينفع الكلام ع المنتدي هههههههههههههه .. . أنا لما أقعد معاك هنظبط الموضوع دة ..
صباح الفل.
__________________
Don't say you are alone when I still alive Kemomail@ymail.com |
|
|
|
|
|
#3 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Nov 2008
المشاركات: 913
معدل تقييم المستوى: 14 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
صياد متقدم
|
اقتباس:
__________________
[INDENT] الـــــدنــــيــــــا إذا حـلـت أوحــلــت وإذا كــــســت أوكــســت وإذا أيــــنـــعـــــت نـــعـــــت وكم من قـبـور تبنى ونحـن ما تـبـنـــا وكم من مريـض عـدنا ونحن مـا عـدنـــا وكـم مــن مــلـك رفعـت لـه علامات فـلـما علا ،، مات
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
صياد قديم
|
اقتباس:
__________________
Don't say you are alone when I still alive Kemomail@ymail.com |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|