الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-06-29, 03:33 PM   #1
MaddY
صياد جديد
 
الصورة الرمزية MaddY
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 44
معدل تقييم المستوى: 6
MaddY مستواه غير معروف
افتراضي رد: مبارة الاهلي و الزمالك في معادها!!!!!!

انا مش قصدى اننا نشجع وكدة انا كنت بس ضد ان المنتدى يبقى يعنى علشان للصيد يبقى للصيد بس ميبقاش فيه قسم عام تتناقش فيه مواضيع مختلفة .. ده اللى انا حبيت اوضحه بس


لكن مش قصدى خالص والله اننا يعنى نسيب كل مشاغلنا و نسيب البلد تولع و نقعد نتفرج على الماتش و خلاص


ووجهة نظركم على عينى و على راسى طبعاً و تحترم جداً و أؤيدها
__________________
Ahmed Abdel-Kader
( MaddY )



لا إله إلا الله
MaddY غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-06-29, 03:53 PM   #2
الأفوكاتو
صياد قديم
 
الصورة الرمزية الأفوكاتو
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الجيزة
المشاركات: 1,294
معدل تقييم المستوى: 16
الأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريقالأفوكاتو في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى الأفوكاتو
افتراضي رد: مبارة الاهلي و الزمالك في معادها!!!!!!

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maddy مشاهدة المشاركة
انا مش قصدى اننا نشجع وكدة انا كنت بس ضد ان المنتدى يبقى يعنى علشان للصيد يبقى للصيد بس ميبقاش فيه قسم عام تتناقش فيه مواضيع مختلفة .. ده اللى انا حبيت اوضحه بس


لكن مش قصدى خالص والله اننا يعنى نسيب كل مشاغلنا و نسيب البلد تولع و نقعد نتفرج على الماتش و خلاص


ووجهة نظركم على عينى و على راسى طبعاً و تحترم جداً و أؤيدها
محدش قال حاجة .. بس المنتدي فعلا فيه القسم العام ومواضيع للترفيه .. ولكن كل الفكرة إن فيه مواضيع بتكون حساسة وبتؤدي بطبيعتها إلي الاختلاف .. وده اللي احنا عايزين نتلاشاه
خالص تحياتي للجميــــــــــــــــــــــــــع
__________________
خالص تحياتي للجميـــــــــــــــــــــــــــــع

" لا يجب أن تقول كل ما تعرف . . ولكن يجب أن تعرف كل ما تقول "
الأفوكاتو غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة



الساعة الآن 12:31 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir