![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد. |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 | |
|
تاجر مسجل بالمنتديات
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 376
معدل تقييم المستوى: 11 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
كلامك مظبوط وانا من الناس ديه ( عمرى ممسكت بندقية ) بس ممكن اعرف ايه العيب او الخطاء فى كده وبعدين مايعمل تاجر حتة لو بحته واحده مش بفلوسه وطالما شغال بما يرضى الله ايه الغلط |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
صياد نشيط
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: مدينه نصر
المشاركات: 259
معدل تقييم المستوى: 7 ![]() ![]() ![]() |
انا مش فاهم ليه لما الناس تطلع فكره حلوه وتساعد الناس تيجي الناس تهاجمها :confused:
اولا: لو الموضوع مش عاجب حضرتك متعملش رد علي الموضوع ثانيا: لو طلع الموضوع فاشل انت خسران ايه؟؟ ثالثا: لو الموضوع نجح ان شاء الله مش انت الكسبان برضه !! الا لو كنت تاجر وخايف تخسر ده بقي قصه تنيه هه !! :mad: |
|
|
|
|
|
#3 |
|
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الهرم
المشاركات: 1,188
معدل تقييم المستوى: 14 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
مش عارف والله فعلآ ردود افعال غريبه ربنا يرحمنا ايه المشكله انها تطلع فى دماغى انهارده انى اتاجر فى السلاح وادوات الصيد ولا لازم اروح اخد شهاده الاول من جامعه او اعمل دكتراه بره ربنا يصلح حالنا ويهدينا الى الخير وفعلآ فرق شاسع بين الغبطه والحسد وربنا يهدينا ويتوب علينا
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| هتجنن من التجار | guns | سوق المنتدى | 6 | 11-04-17 12:14 AM |
| استغلال التجار | محمد مصطفى عبدالرءوف | ادوات الصيد الثقيله | 34 | 11-04-14 10:08 AM |
| استغلال التجار | محمد مصطفى عبدالرءوف | محدثات الصوت | 6 | 11-03-08 07:17 AM |
| استغلال التجار | محمد مصطفى عبدالرءوف | الورشة | 2 | 11-03-08 12:28 AM |