الصيد فى مصر  
الإعلانات

العودة   الصيد فى مصر > الاقسام العامه > الموضوعات العامه

الموضوعات العامه الموضوعات الغير متعلقه بالصيد.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
غير مقروء 11-06-28, 12:12 AM   #1
hunter store
تاجر مسجل بالمنتديات
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 376
معدل تقييم المستوى: 11
hunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريقhunter store في بداية الطريق
افتراضي رد: نواة رابطة صغار التجار

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اسلام مشاهدة المشاركة
كلام منطقى جدا الله ينور عليك
معظم الناس بعد الثوره عايزين يبقوا تجار سلاح يروح يجيب حتتين او تلاته من عند فتح الله ويجى يبيعهم هنا وخلاص المشكله انه مبيكنش ليه اى علاقه بالسلاح
وحتى الاستاذ صاحب الموضوع اراهن لو كان عمره مسك بندقيه ولا طلع اصطاد
يا جماعه عايزين نرحم بعض شويه


كلامك مظبوط وانا من الناس ديه ( عمرى ممسكت بندقية ) بس ممكن اعرف ايه العيب او الخطاء فى كده وبعدين مايعمل تاجر حتة لو بحته واحده مش بفلوسه وطالما شغال بما يرضى الله ايه الغلط
hunter store غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-06-28, 12:54 AM   #2
abdo92
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Jun 2011
المدينه: مدينه نصر
المشاركات: 259
معدل تقييم المستوى: 7
abdo92 في بداية الطريقabdo92 في بداية الطريقabdo92 في بداية الطريق
افتراضي رد: نواة رابطة صغار التجار

انا مش فاهم ليه لما الناس تطلع فكره حلوه وتساعد الناس تيجي الناس تهاجمها :confused:
اولا: لو الموضوع مش عاجب حضرتك متعملش رد علي الموضوع
ثانيا: لو طلع الموضوع فاشل انت خسران ايه؟؟
ثالثا: لو الموضوع نجح ان شاء الله مش انت الكسبان برضه !!
الا لو كنت تاجر وخايف تخسر ده بقي قصه تنيه هه !! :mad:
abdo92 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
غير مقروء 11-06-28, 02:18 AM   #3
sadaany
صياد قديم
 
الصورة الرمزية sadaany
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المدينه: الهرم
المشاركات: 1,188
معدل تقييم المستوى: 14
sadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريقsadaany في بداية الطريق
افتراضي رد: نواة رابطة صغار التجار

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kemoboss مشاهدة المشاركة

كلامك مظبوط وانا من الناس ديه ( عمرى ممسكت بندقية ) بس ممكن اعرف ايه العيب او الخطاء فى كده وبعدين مايعمل تاجر حتة لو بحته واحده مش بفلوسه وطالما شغال بما يرضى الله ايه الغلط
مش عارف والله فعلآ ردود افعال غريبه ربنا يرحمنا ايه المشكله انها تطلع فى دماغى انهارده انى اتاجر فى السلاح وادوات الصيد ولا لازم اروح اخد شهاده الاول من جامعه او اعمل دكتراه بره ربنا يصلح حالنا ويهدينا الى الخير وفعلآ فرق شاسع بين الغبطه والحسد وربنا يهدينا ويتوب علينا
sadaany غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
هتجنن من التجار guns سوق المنتدى 6 11-04-17 12:14 AM
استغلال التجار محمد مصطفى عبدالرءوف ادوات الصيد الثقيله 34 11-04-14 10:08 AM
استغلال التجار محمد مصطفى عبدالرءوف محدثات الصوت 6 11-03-08 07:17 AM
استغلال التجار محمد مصطفى عبدالرءوف الورشة 2 11-03-08 12:28 AM


الساعة الآن 07:07 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. TranZ By Almuhajir