![]() |
| الإعلانات |
|
|||||||
| التعليمـــات | قائمة الأعضاء | المجموعات الإجتماعية | التقويم | البحث | مشاركات اليوم | اجعل كافة الأقسام مقروءة |
| ادوات الصيد الثقيله معلومات عن اادوات الصيد الثقيله |
![]() |
|
|
أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع | انواع عرض الموضوع |
|
|
|
|
#1 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: الاسكندرية - القاهرة
المشاركات: 635
معدل تقييم المستوى: 9 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
يا اخواني لاياخذكم الانبنهار دون معرفه بواطن الامور
1- جميع الصلب المستخدم في تصنيع السلاح مستورد 2- جميع مواتير الدبابات والعربات المجنزرة والمصفحة مستوردة 3-جميع المعدات الالكترونية مستوردة 4-جميع قطع الغيار والالات التصنيع مستوردة 5-جميع انواع الطلاء والمواد الداخلة في تركيبة مستوردة 6-وقود بعض انواع المعدات الحربية مستورد يعني احنا بنجمع مش بنصنع يعني لو حاجة من اللي قولتها في الست نقاط السابقة توقف استيرادها توقف التجميع ارجو من اي مهتم بالموضوع مقارنة اي انتاج قديم بالانتاج الحالي وهو هيعرف الفرق هناك دول كبري يقوم اقتصادها علي التصنيع الحربي فقط شكررررررررررررررررررررررا |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: Jun 2010
المشاركات: 504
معدل تقييم المستوى: 8 ![]() |
اقتباس:
أمريكا بجلاله قدرها وصلت للى هيا فيه عشان بتتبلطج على العالم مش عشان بتعمل كل حاجة بنفسها
__________________
لا إلـــه إلا الله
محـــمــد رســول الله حملة مقاطعة للأسلحه حتى رجوع الأسعار كما كانت قبل الثورة ××× أهــم موضـــوعــــاتى ××× من أجمل مسدسات الصوت و الحيه و البنادق المعدله و بألوان جميله "ممنوع الدخول للمرضى" صور من أشهر المسدسات في العالم(جلوك) + تقرير كامل عن المسدس صور لعشاق السيج ساور SIG SAUER Lover |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 96
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() ![]() ![]() |
كلامك زى الفل حتى امريكا نفسها بتستورد خامات من معظم البلاد
__________________
رضيت بالله ربا وبلاسلام دينا وبمحمد (صلى الله عليه وسلم) نبيا ورسولا |
|
|
|
|
|
#4 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: الاسكندرية - القاهرة
المشاركات: 635
معدل تقييم المستوى: 9 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 96
معدل تقييم المستوى: 6 ![]() ![]() ![]() |
اقتباس:
مرور رائع
__________________
رضيت بالله ربا وبلاسلام دينا وبمحمد (صلى الله عليه وسلم) نبيا ورسولا |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: الاسكندرية - القاهرة
المشاركات: 635
معدل تقييم المستوى: 9 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
![]() |
| أدوات الموضوع | إبحث في الموضوع |
| انواع عرض الموضوع | |
|
|
المواضيع المتشابهه
|
||||
| الموضوع | كاتب الموضوع | المنتدى | مشاركات | آخر مشاركة |
| سؤال عن الجلبة الاصلية وغير الاصلية بسرعة | أبو شوشة | الورشة | 1 | 11-05-04 03:16 PM |
| تاييدا للاستاذ هشام سمير .. وعشان نقول اللى لينا واللى علينا | Peace Missile | الصيد العام | 4 | 11-04-23 10:27 PM |
| من ليس له ماضي .. فلن يكون له حاضر ولا مستقبل | abosamer | الصيد العام | 1 | 10-06-30 08:32 AM |
| صيد بلادنا لينا احنا بس | عاصــم الشبراوينــي | الصيد العام | 10 | 10-01-19 05:44 AM |
| من أجل مستقبل أفضلل للمنتدى وللهواية فى مصر | الصياد المصرى | الصيد العام | 8 | 09-02-07 10:13 PM |